A Rolls-Royce első szabadidő-terepjárója a Cullinan, ami nem ijed meg a sivatagi homoktól, de azért nem expedíciós jármű. Kivéve a képeken látható példány.
Persze nem igazi terepjáró a Cullinan, de a Rolls-Royce azért mindent beleadott, hiszen a nemes angol márka nem járathatja le magát, ha valaki úgy dönt, hogy kipróbálja az autóját a sivatagban.
De a Cullinan igazi terepe az épített út, ahol legalább olyan fenségesen mozog, mint a Rolls-Royce összes többi modellje, és erről nemrég mi is meggyőződhettünk.
Most egy olyan Cullinant mutatunk, amivel az Északi-sarkot is meg lehetne hódítani, és ami persze csak a fantázia szüleménye.
Arellano Abimelec álmodta meg a nagykerekű Rolls-Royce-t, amire az Arctic Truck stílusában óriási, 44 colos átmérőjű terepabroncsok kerültek. A szélesített kerékjáratok, a lökhárítót helyettesítő rács és a tetőlámpák is igazán belevalóvá teszik.
Még ha soha nem is válik valóra egy ehhez hasonló Cullinan, azért jó eljátszani a gondolattal,
milyen lenne a Rolls-Royce légrugós, tizenkét hengeres terepjárójával bevenni az ismeretlen tájakat.
(Képek: Abimelec Design)