Még egy újabb változatnak talált helyet a Lamborghini a Huracán kínálatában: itt az Evónál izgalmasabb, de az STO-nál kevésbé extrém Tecnica.

2019-ben kapta meg az időszakos ráncfelvarrását a Lamborghini kisebbik modellje, aminek onnantól fogva Huracán Evo a neve. Az 5,2 literes V10-es motorjának teljesítményét ebből az alkalomból 610-ről 640 lóerőre növelték, az összkerékhajtás maradt széria, de kijött a hátsókerék-hajtású változat is, 610 lóerős teljesítménnyel.

A Huracán kínálatának csúcsa mostanáig az STO volt, ez a pályára termett, extrém megjelenésű kivitel, ami 640 lóerőre képes, és a tízhengeres motorja csakis a hátsó kerekeket hajtja.

A Lamborghini szerint akadt még hely a választékban egy újabb modellnek, itt az STO kevésbé extravagáns testvére, ami nem lassabb nála.
Az új Huracán Tecnica érdekessége, hogy első pillantásra éppen úgy néz ki, mint a Huracán Evo,

pedig az eltérő aerodinamikának is köszönheti, hogy hat centivel hosszabb nála, és a hátsó szárnya 35 százalékkal több leszorítóerőt termel. Az STO-val ellentétben mégsem fogják egy közútra tévedt versenyautónak nézni.

A Tecnica motorja is 640 lóerőre képes, és a hátsó kerekeket hajtja, ezért a legújabb Huracán is szélvészgyors lett: 3,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége a 325 km/órát is eléri, a megállásról karbonkerámia fékrendszer gondoskodik.

Aki elbánik egy ilyen sportautóval, annak alighanem új kedvenc Lamborghinije lett.

Mutatunk még egy pár fotót, ha éppen új háttérképet kerestél:

Ez is érdekelhet:

Megvadult a kisebbik Lamborghini, itt a Huracán Evo

Több lóerő, új kütyük, átfésült forma.

Közúti versenyautó a legújabb Lamborghini Huracán

A legdurvább Lambo, amire még rendszám kerülhet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában