Semmivel össze nem téveszthető hangon üvöltött a Lamborghini tízhengeres szívómotorja, de a Huracánt váltó Temerarióba már egy hibrid hajtással kiegészített V8-as kerül. Méghozzá egy nagyon pörgős biturbó V8-as!

Ahogy szigorodnak a károsanyag- és zajkibocsátási normák, úgy alakulnak át a sportautók is. Egyes modellek egyszerűen eltűnnek, másokból elektromos hajtású vagy hibrid lesz, mint a Lamborghini Gallardo és a Huracán utódjából is. Ebben az esetben azonban a csodálatos hangú szívó V10-est egy olyan turbós V8-as váltja, mely kifejezetten ennek az autónak készül.

800 lóerővel és 730 Nm csúcsnyomatékkal magasra teszi a lécet az új V8-as.

Mindez csak a kezdet, hiszen ehhez jön még a hibrid rendszer teljesítménye is, mely további két villanymotorral biztosítja, hogy gázra azonnal megindul majd a Lamborghini kisebbik középmotoros sportautója.

Mégsem a 900 lóerős rendszerteljesítményre tippelt hibrid hajtás a Lamborghini igazi vonzereje, hanem a két turbóval megfújt, akár tízezres fordulatig pörgő V8-as, mely nem egyezik meg az Audi és Bentley modellekben használt motorral, hanem egy teljesen új fejlesztés.

Ez is érdekelhet:

A Revuelto új korszakot kezd a Lamborghini történelmében

V12-es benzinessel és három elektromotorral itt az Aventador utódja, ami egészen elképesztő lett.

A tökéletes gran turismo – Lamborghini Espada

Ferruccio Lamborghini célja a gyors, sportos és merész formájú, kényelmes luxuskupé volt, ami az Espadával teljesült be.

Tecnica néven itt a Huracán kevésbé extrém csúcsmodellje

Újabb hátsókerék-hajtású sportautót mutatott be a Lamborghini.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Igazi modern klasszikus ez az Indian motorkerékpár

További cikkeink a témában