A Lexus kompakt újdonsága a hamarosan érkező LBX városi szabadidő-autó, de a fél mérettel nagyobb UX sem marad változatlan, az elektromos után a hibrid hajtású változata is megújultan kezdi a következő évet.
Az utóbbi években az UX számított a Lexus belépőmodelljének. A sportos stílusú crossovert még 2018-ban mutatták be, és a következő évben a kereskedésekbe is megérkezett, elsőként a Toyota jól bevált hibrid hajtásával. A kínálathoz időközben csatlakozott a tisztán elektromos UX 300e, ami nemrég megújult, most pedig a hibrid változat átfésülésén volt a sor.
Az UX is megkapja a Toyota és a Lexus legújabb, ötödik generációs hibrid hajtását,
ami azt jelenti, hogy az eddig kapható UX 250h helyére az új UX 300h kerül. A motorja továbbra is kétliteres benzines, de a kombinált teljesítménye 184-ről 199 lóerőre nőtt, amivel gyorsabb is lett. Az elsőkerék-hajtású változata 8,1 másodperc, az összkerekes 7,9 másodperc alatt van százon.
A gyáriak szerint hatékonyabb is az új rendszer, ezért az UX 300h fogyasztása 12 százalékkal csökkent az elődjéhez képest. Nem ez a modell egyetlen újdonsága, hiszen megújult a kormánykerék mögötti 12,3 colos műszeregység, és a középre tett infotainment rendszer is, a felszereltség pedig az elhaladó biciklisekre figyelmeztető kiszállási asszisztenssel bővült.
Ez is érdekelhet: