Gyönyörű környezetben nyílt privát versenypálya Tokiótól nem messze. A Magarigawa Club érdekessége nemcsak a Nürburgring ihlette vonalvezetése, hanem a pálya mellett található szolgáltatások is.
Akinek több szupersportautó is áll a garázsában, pontosan olyan versenypályáról álmodott, mint ami július végén nyílt meg Japánban, nem messze Tokiótól. A Magarigawa Club gyönyörű erdős környezetben fekszik, a tulajdonosai szerint a legendás Nürburgring ihlette a vonalvezetését, amit az elismert Formula–1-es pályatervező, Hermann Tilke alkotott.
A 3,5 kilométer hosszú pálya összesen huszonkét kanyarból áll, a szintemelkedés egy kör alatt eléri a 250 métert, 20 százalékos emelkedő és 16 százalékos lejtő is van, ezért megéri igénybe venni a helyszínen dolgozó instruktorok segítségét a tökéletes kör elsajátításához. A Magarigawa Club érdekessége mégsem csak maga a pálya, hanem a körülötte lévő szolgáltatások.
A saját benzinkúttal rendelkező pálya közvetlen közelében egy spa található kültéri úszómedencével,
ezenkívül játszótér, kisállatpark, piknikező helyek és még turistaútvonalak is vannak a környéken. Aki el tudná képzelni itt az életét, megteheti, hiszen a domboldalban luxusvillákat alakítottak ki, amelyek nappalijából és teraszáról a pálya aszfaltcsíkjára lehet rálátni.
A luxusvillák már az építés megkezdése előtt elkeltek, de a Magarigawa Club a tehetős klubtagokat is várja,
a tagság maximum százötven fős, nekik harminchat légkondicionált garázs áll rendelkezésükre a bokszutcában, de a helyszínen háromszáz autó tárolására is lehetőség van, aki nem akarja messze vinni a pályagépét onnan, ahol egyébként is a legtöbbször használná.
Július végén nagyszabású megnyitót szerveztek, és a pályára érkező szuperautók látványától leeshet az állad.
Szinte az összes japán piacos sportautó-legendán kívül ott volt a Ferrari F40, az Enzo és a LaFerrari, az új Monza SP1, a McLaren Elva és a csak Japánban forgalmazott Ferrari J50 is, akárcsak a Bugatti Chiron, a Lamborghini Sián és a Lexus LFA. Nézd csak:
A japán mentalitást pedig mindennél jobban mutatja, hogy amikor a tulajdonosok úgy döntöttek, szélesebb közönségnek is elérhetővé teszik a megnyitót, és levitték a jegyek árát, akkor azoknak is visszatérítették a különbözetet, akik már előre megvásárolták a belépőt. Japánban most egy kicsit még jobb dolog lett szupersportautó-tulajdonosnak lenni.
Ez is érdekelhet: