Gyorsabb, könnyebb és áramvonalasabb, azaz csaknem mindenben jobb a 720S-nél a McLaren legújabb sportautója, a 765LT, ami a Longtail modellek hagyományait folytatja.
A nyújtott modelleknek nagy hagyománya van a McLarennél, az első Longtail még 1997-ben jelent meg az F1-ből. A limuzinokkal ellentétben itt nem a tengelytávot nyújtják meg, hanem a hátsó részt, hogy még jobb legyen az aerodinamikája. A Longtail modellek sorában 2015-ben jelent meg a 675LT, majd három évvel később a 600LT, most pedig itt a legújabb.
A 765LT alapját a 720S adta, de az újdonság szinte mindenben jobb lett nála.
A tömegét 80 kilogrammal 1229-re csökkentették, amihez még több helyen használtak szénszálas anyagot, polikarbonát ablakokat, titánium kipufogót és kovácsolt könnyűfém kerekeket szereltek fel, a hifit és a klímát elhagyták, de ezeket felár nélkül lehet kérni hozzá.
Az új első légterelővel, oldalsó küszöbökkel, hátsó diffúzorral és fékernyőként is használt hátsó szárnnyal a 765LT akár 25 százalékkal több leszorítóerőt termel. A futóművet feszesebbre hangolták, az elöl 19, hátul 20 colos kerekekre Pirelli P-Zero Trofeo R abroncsok kerültek,
a fékek a Sennából származnak, és 200 km/óráról 110 méteres távon megállítják a McLarent.
A McLarennél használt 4 literes biturbó V8-as ebben a modellben 765 lóerős, 800 Nm a nyomatéka,
és a motortartó bakokat úgy tervezték meg, hogy az utastérbe közvetítsék a motor vibrációit.
A 765LT gyors is, 2,8 másodperc alatt ugrik százra, 7,2 másodperc alatt a kétszáz is megvan, a végsebessége 330 km/óra. A nevéhez illően csak 765 példányt gyártanak a Ferrari 488 Pista, a Lamborghini Aventador SVJ és a Porsche 911 GT2 RS ellenfeléből.