Ha nem a versenypályára járnál az új McLareneddel, hanem országokat átszelő túrákra vinnéd, akkor fontos, hogy minél kényelmesebb és tágasabb legyen. Az új GT éppen ezeket a szempontokat figyelembe véve készült.
Újabb modellel bővült a McLaren egyre szélesebb kínálata, a brit gyártó újdonsága egyszerűen a GT névre hallgat. Nem véletlenül, egy olyan túrakocsiról van szó, amit nem a versenypályákra szántak, hanem a kontinenseket átszelő túrákra, ahol a kényelem és a helykínálat legalább olyan fontos, mint a teljesítmény.
A GT-nek ennek megfelelően összesen 570 literes a csomagtartója,
amiből egy 150 literes rekeszt találsz az orrában, és mivel a motort tizenkét centivel alacsonyabbra építették be, mint a 720S-ben, ezért hátul is maradt hely egy 420 literes poggyásztérnek. A csomagtartót olyan karcálló anyagokkal burkolták, amit a NASA-val együtt fejlesztettek ki.
Az orrába bedobhatod az utazótáskát, és bármi is legyen a hobbid, a hátsó részben elfér egy golftáska vagy egy pár síléc is.
4,68 méteres hosszával az új GT nyúlánkabb, mint a McLaren többi modellje,
és a városi forgalomban, a fekvőrendőrök előtt a 11 centis hasmagasságát két centivel meg lehet növelni. A szénszálas anyagból készült vázra épülő GT pedig mindössze 1530 kilogrammot nyom, azaz több mint egy mázsával könnyebb a konkurenseinél.
Minden kényelme mellett a McLaren GT sportautónak sem lesz utolsó,
hiszen ugyanaz a 4 literes biturbó V8-as hajtja 620 lóerővel, mint a márka többi típusát, de úgy hangolták, hogy egyenletesebben adja le a 630 Nm nyomatékát. 3,2 másodperc alatt gyorsul százra és a kétszáz is megvan 9 másodperc alatt, a végsebessége 326 km/óra.
A márka belépőmodellje továbbra is az 570S marad, de az 570GT helyére az új GT léphet, ami nem egy meglévő típus változatának számít, hanem teljesen önálló széria,
olyan sportautók riválisa lehet, mint az Aston Martin DB11 és a Porsche 911 Turbo S.
Az ára a briteknél 163 ezer fonttól, azaz 60 millió forinttól kezdődik.