A McLaren kínálatának legkényelmesebb és legpraktikusabb sportautója a négy éve bemutatott GT, amely most erősebb és könnyebb lett, ezzel pedig a neve is megváltozott.
Jelenleg csak sportautók alkotják a McLaren kínálatát, olyan modellekkel, mint az Artura, a 750S és a 765LT, és ezek közé érkezett 2019-ben a GT, ami ugyan első pillantásra nem sokban különbözik a többitől, de ezt bevallottan kényelmesebbre hangolták, hogy nagyobb távokat is teljes komfortban lehessen utazni vele.
Most pedig itt a ráncfelvarrott kivitele, amelynek a neve is megváltozott: McLaren GTS lett belőle.
A beavatkozás nem is annyira a formát érintette, de azért átszabták a karosszéria részleteit, újak a kerekek, nagyobb az oldalsó légbeömlő mérete, és a hátsó diffúzort is módosították. Az ülések és a kárpitok is újak a GT-hez képest.
Műszaki téren csak egy kicsit változott az autó, a GTS-ben ezért 620-ról 635 lóerőre növelték a 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét, a tömege közben 10 kilogrammal 1520 kilogrammra csökkent.
A GTS ezzel nem nevezhető lassúnak, 3,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 326 km/óra.
A GTS továbbra is a piac legpraktikusabb sportautója, hiszen a középmotoros McLarenben hátul 420 literes csomagtartót alakítottak ki, és még az orrában is lehet egy 150 literes rekeszbe pakolni. A fekvőrendőrök előtt pedig gombnyomásra lehet 110-ről 130 milliméterre növelni a hasmagasságot, a korábbinál kétszer gyorsabban, négy másodperc alatt.
Ez is érdekelhet: