A Jeepnél kihagyott lehetőségnek tűnt, hogy a remek új Wrangler és a Chrysler izmos V8-as motorja eddig nem találkozott.

Az új generációs Wrangler legnagyobb motorja egészen mostanáig a 3,6 literes V6-os benzines volt.

Nem tévedés, a képen a vadonatúj Jeep Wrangler látható

A formát megtartották, de a technika megújult.

Persze a tuningcégek gond nélkül beletették a kompresszoros V8-ast, de mostanáig kellett várni, hogy a Jeep is elkészüljön a gyári változattal.

A Wrangler Rubicon 392 nevében a szám a motor hengerűrtartalmát jelöli köbinchben, ami azt jelenti, hogy a 6,4 literes V8-as dolgozik a Jeepben.

A teljesítménye 477 lóerő, jóval több a hathengeres modell 284-énél, a maximum nyomatéka 637 Nm.

A nyolcfokozatú automata váltóval a Rubicon 392 már 4,6 másodperc alatt eléri a százas tempót.

A Wrangler többi változatához képest öt centivel megemelték, a futóművét és a kipörgésgátlót pedig úgy hangolták, hogy minél többet le tudjon adni a bőséges erejéből.

A csúcsmodell egyedi hűtőmaszkot kapott, a motorházfedélen lévő légbeömlőt pedig úgy alakították ki, hogy a vízen átkelés se jelentsen gondot.

A Wrangler Rubicon 392-nek talán csak egy baja van: nem tervezi az európai forgalmazást a Jeep.

Ez is érdekelhet:

A pick-upok Jeepje lesz az új Gladiator

Platós terepjáró, levehető ajtóval.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
8% Piastri
1% Russell
10% Egy másik versenyző
Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre
Hirdetés