A Jeepnél kihagyott lehetőségnek tűnt, hogy a remek új Wrangler és a Chrysler izmos V8-as motorja eddig nem találkozott.
Az új generációs Wrangler legnagyobb motorja egészen mostanáig a 3,6 literes V6-os benzines volt.
Persze a tuningcégek gond nélkül beletették a kompresszoros V8-ast, de mostanáig kellett várni, hogy a Jeep is elkészüljön a gyári változattal.
A Wrangler Rubicon 392 nevében a szám a motor hengerűrtartalmát jelöli köbinchben, ami azt jelenti, hogy a 6,4 literes V8-as dolgozik a Jeepben.
A teljesítménye 477 lóerő, jóval több a hathengeres modell 284-énél, a maximum nyomatéka 637 Nm.
A nyolcfokozatú automata váltóval a Rubicon 392 már 4,6 másodperc alatt eléri a százas tempót.
A Wrangler többi változatához képest öt centivel megemelték, a futóművét és a kipörgésgátlót pedig úgy hangolták, hogy minél többet le tudjon adni a bőséges erejéből.
A csúcsmodell egyedi hűtőmaszkot kapott, a motorházfedélen lévő légbeömlőt pedig úgy alakították ki, hogy a vízen átkelés se jelentsen gondot.
A Wrangler Rubicon 392-nek talán csak egy baja van: nem tervezi az európai forgalmazást a Jeep.