Még egy igazi Mercedes-fanatikus is csak nagyítóval tudná megállapítani, hogy ez itt a GLA 45 S 4matic+ frissített változata, ami továbbra is baromi gyors.
Folyamatosan megújulnak a legkisebb Mercedesek, így elsőként a Kecskeméten gyártott CLA, majd a GLA és GLB modellek, továbbá az elektromos változat. Most pedig a GLA legizmosabb változatát igazították a frissebb arculathoz. MBUX fedélzeti rendszere vezeték nélkül csatlakozik az okostelefonhoz, így kábel nélkül tudja az Apple CarPlayt és Android Autót. A fedélzeten nagyobb teljesítménnyel tölthetőek az okostelefonok az USB és USB-C csatlakozókon keresztül.
Akiben felmerült volna, hogy nagyon hasonlít ez az ötajtós A-osztályra, az nem téved sokat, de a GLA kicsit magasabb és terepjáró jelmezt visel.
Sokkal egyszerűbben megfogva a Mercedes-AMG GLA tulajdonképpen egy olyan emelt A-osztály, amit leültettek. A lényeg azonban most az, hogy finomítottak az olyan külső elemeken, mint az okos LED-es fényszórók, valamint a hátsó lámpák menetfénye is új rajzolatú. Nagy légbeömlői és függőleges osztású hűtőmaszkja, valamint a hátsó szárny és a kipufogók elárulják, hogy a Mercedes kis szabadidő-autójában a legerősebb négyhengeres turbómotor van.
2,0 literes turbómotorja 421 lóerőt fúj ki magából 6750-es fordulaton, maximális nyomatéka pedig 500 Nm. Nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó csatlakozik hozzá és az AMG modellekhez hangolt összkerékhajtás. A GLA 45 S 4,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 270 km/óra a végsebessége.
Ez is érdekelhet: