Négyhengeres turbómotorral is igazi sportkupé a Mercedes-AMG GT 43, melynek ereje és könnyedsége adja a vezetési élmény alapját.

Szédítően jó hangja van és lehengerlő ereje a Mercedes-AMG V8-as biturbó benzinmotorjának, de az izmos négyhengeressel szerelt GT 43-nak is van önálló karaktere. Aki a minél nagyobbat, erősebbet és gyorsabbat szereti, az csak mosolyog rajta, de a könnyebb motor, a merev karosszéria és a hátsókerék-hajtás örömteli kombináció.

Igazi Mercedes és igazi sportkupé egyszerre a 2,0 literes, turbós GT 43.

Kettő plusz két fős utasterében turbina alakú légbeömlők vannak, éjszaka látványos hangulatvilágítás és az okos MBUX fedélzeti rendszer 11,9 colos, álló formátumú érintőképernyője. A sportkupéból azonban nem hiányozhatnak a feszesen tartó sportülések és a vaskos karimájú sportkormány. Az vezetési módok választásához elég csak a kormányon lévő kapcsolón tekerni egyet, máris új arcát mutatja a Mercedes-AMG GT 43.

Kerekei mögött elöl és hátul is ötlengőkaros a felfüggesztés, a futóművében rengeteg a rugózatlan tömeget csökkentő kovácsolt alumínium alkatrész. A Mercedes-AMG GT 43-at alapból alumínium lengéscsillapítókkal és könnyű acélrugókkal szerelik. Opcionálisan adaptív felfüggesztés és összkerék-kormányzás is elérhető az autóhoz.

2,0 literes, négyhengeres turbómotorja 421 lóerőt ad le 6750-es fordulaton.

Minden idők legnagyobb literteljesítményű, szériagyártású négyhengeres motorja kerül az AMG GT Coupéba is, melynek 500 Nm nyomatéka bőven elég az élvezetes vezetésen túl a hátsó gumik elfüstölésére is, ha valakinek épp ahhoz volna kedve. A motor aktív bakokon ül, szíjhajtású indítómotor generátor csatlakozik hozzá (10 kW) és 9 fokozatú automata váltó. Elöl hatdugattyús nyergek szorongatják a 390 milliméteres féktárcsákat, a hátsó tengelyen egydugattyús a féknyereg, a tárcsa pedig 360 milliméteres.

4,6 másodperc alatt gyorsul a Mercedes-AMG GT 43 Coupé 100-ra, a végsebessége pedig 280 km/óra. A legjobb azonban az 1775 kilogrammos tömeg, amivel így közel 200 kilogrammal könnyebb az összkerékhajtású, V8-as Mercedes-AMG GT 63 4matic+ Coupénál.

Ez is érdekelhet:

600 lóerővel és 100 kilométeres hatótávval itt a Mercedes-AMG E 53 Hybrid

Üvölt a pályanapokon, néma a hétköznapokban a Mercedes-AMG E 53.

Tökéletes sportkupé a Mercedes-AMG CLE 53

Dögös és gyors. Töltőkábel nélkül, hathengeres motorral, ahogy kell.

Csodálatos és vad sportkupé a Mercedes-AMG GT

Hétköznapokon luxusautó, hétvégén pedig sportkupé.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés