Nagyobb hatótávval, igazi luxuslimuzinhoz illő kényelemmel és büszkén álló csillaggal finomították az elektromos Mercedes-Benz EQS-t.

Rengeteg kritika érte a Mercedes-Benz EQS-t és ezekre a visszajelzésekre folyamatos frissítésekkel reagálnak. A szoftveres finomhangolások mellett most hatalmasat javult az EQS kényelme és megjelenése is jobban illeszkedik a tradíciókhoz.

Maradt a megosztó és aerodinamikus dizájn, de visszanyúltak a konzervatív részletekhez.

Egyetlen vonalból álló formaterve és műanyagos maszkja nem aratott osztatlan sikert, ezért a klasszikus hűtőrácsot imitáló betéttel és a gépháztetőn álló csillaggal igazítottak a Mercedes formatervezői az EQS arcán. A több mint 3,2 méteres tengelytávú elektromos limuzinnak még a lökhárítói sem változtak, így továbbra is közel 5,3 méter hosszú az autó. Bizonyára az álló csillag a kiváló légellenállási együtthatóra (0,20) sincs rossz hatással.

Kis terhelésnél a kétmotoros EQS képes teljesen leoldani az első hajtást, így kizárólag a hátsó villanymotor hajtja az autót, ezzel is növelve a hatótávot. Nőtt az akkumulátor kapacitása is, mely 108,4 helyett már 118 kWh. Ezzel a EQS 450 4matic katalógus szerinti hatótávja 717-ről 799 kilométerre nőtt. Még ennél is messzebbre jut egy feltöltéssel az EQS 450+, melynek hatótávja több mint 820 kilométer. Egyenáramú töltőről (DC) akár 200 kW-tal is tölthető.

Ezentúl az alapfelszereltség része a 141 centiméter széles, három kijelzőt tartalmazó Hyperscreen.

Kormánya mögötti kijelzőn (12,3 col) a digitális műszeregység jelenik meg, a központi helyen pedig az MBUX 17,7 colos érintőképernyője, ezeken túl az utasülés előtt is van egy érintőkijelző, amin a vezetést nem befolyásoló funkciók érhetőek el. Érintésen túl beszédvezérléssel is aktiválhatóak akár a klíma, az ablakok, a navigáció vagy éppen az ülésmasszázs beállításai is.

Legnagyobb újítás azonban az elfektethető hátsó ülés, ami az előretolható első üléssel és a lábtartóval kiegészítve igazán pihentető utazást biztosít annak, aki sofőrrel használja az EQS-t. A hagyományos ülésfűtés mellett a nyak és a váll sem fagyoskodik a puha kispárnával kiegészített hátsó ülésen. Masszázs mellett az öt milliméterrel vastagabb habszivacs betét fokozza a kényelmet.

Ez is érdekelhet:

Még mindig brutális a Mercedes-Benz G-osztály

Baltával faragott forma, izmos motorok, három zárható differenciálmű.

Négyhengeres turbómotorral is igazi sportkupé a Mercedes-AMG GT 43

Sokkal könnyebb a V8-asnál, ezért vezetni is más élmény.

Minden nyitott tetős nap ünnep a Mercedes CLE Cabrióval

Ezzel bármelyik tengerpart jó úti cél.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés