Nem szeretjük az értelmetlen rombolást, ezért még nézni is fáj, amikor elengedi a daru az óriási energiaitalos dobozt, hogy aztán egy szerencsétlen Lamborghini Urusba csapódjon.

Rendesen ledobtuk a láncot attól az orosztól, aki egyszerűen lelocsolta benzinnel és felgyújtotta a Mercedes-AMG GT-jét. Két éve aztán egy kereskedés kirakatán hajtott ki egy Porsche Taycannal, egy éve pedig egy BMW M5-öst borított lángba. Mihail Litvin ebből él, a nézettség után kapott bevétele bizonyára kárpótolja az értékes járművekért, de

ettől még nem tudjuk feldolgozni, hogy értelmetlenül kellett pusztulniuk ezeknek az autóknak.

Litvin csatornája nemrég érte el a tízmilliomodik feliratkozót, ami önmagában szép szám, mégsem gratulálhatunk neki azért, mert ezt értékes tartalommal érte volna el. Ebből az alkalomból saját energiaital-márkát alapított, és hogy hírverést csapjon neki, újabb luxusautónak kellett elpusztulnia. A szimpatikusnak távolról sem nevezhető fiatalember ezúttal egy óriási energiaitalos dobozt eresztett rá egy gyanútlan Lamborghini Urusra.

Hasonló produkcióért annak idején rendesen kiakadt a Morris Marina márkaklubja Jeremy Clarksonra, akit ez csak még jobban lázba hozott, és újabb példányokra ejtett véletlenül egy zongorát. A Top Gear aranykorában persze nagyüzemben ment a rombolás, amit pedig értelmesen is lehet csinálni. Egy másik orosz csapat például saját töréstesztet talált ki, és oszlopnak csaptak már egy pár autót a Lada Vestától a Porsche Cayenne-ig, szigorúan a tudomány jegyében.

Ez is érdekelhet:

Ledobtuk a láncot az orosztól, aki felgyújtotta a Mercedes-AMG GT-jét

Az egészet videóra vette, de a magyarázata nem túl meggyőző.

Az oszlop járt rosszabbul a nekicsapott Porsche Cayenne-nél ezen a törésteszten

Saját erőből távozott a törésteszt helyszínéről Porsche.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Nem először váltanak kék színre a Ferrari versenyzői a Formula–1-ben

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés