Mindig könnyű volt megtalálni a célnak megfelelő MINI-t, és ez az elektromos korszakban sincs másképpen. Most itt a Cooper E belépőmodell, mely olyan erős, mint korábban egy benzines Cooper S volt.

Érintetlen maradt a MINI karaktere, de a benzin és dízelmotorok helyett már az elektromos modelleken van a hangsúly. Annyira az új korszak felé néz a klasszikus háromajtós, hogy a belsőégésű motorral szerelt változat csak egy nagyon erős modellfrissítésen esett át azoknak a kedvéért, akik még nem készültek fel a villanyautókra. Pedig kevés jobb városi cirkáló van egy olyan autónál, mint a Cooper E.

Nagyon jó erőben lévő belépőmodell az elektromos MINI Cooper E.

Néhány generációval ezelőtt még a Cooper S volt épp úgy 184 lóerős, mint ez a Cooper E, melynek csúcsnyomatéka 290 Nm. 40,7 kWh-s akkumulátora akár 75 kW-tal is tölthető (DC), amivel 10-ről 80 százalékra 29 perc alatt töltődik az alapmodell. Egy feltöltéssel a MINI több mint 300 kilométeres hatótávot ígér.

Nagyszerűen megfigyelhetőek az élénk sárga fényezésű autón a Classic Trim felszereltségi szint jellemzői, tehát a fekete és kék szövettel borított utastéri elemek, valamint a szintetikus bőrkárpittal varrott ülések. Nincs kivétel, minden autóban ott van az okos központi OLED érintőkijelző.

Ez is érdekelhet:

Igazi bűvésztrükk az új MINI Cooper

Jól figyelj, mert ez az új valójában régi.

Hamarosan érkezik a teljesen elektromos MINI Aceman

Kívül kompakt, belül nagy lesz az elektromos Aceman.

Újra feltalálja a MINI-t az új Cooper és Countryman

A menőség új szintjére lép a MINI a két legújabb modelljével.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés