A Volvo középső szabadidő-terepjárója már négy éve a piacon van, ezért itt volt a ráncfelvarrás ideje, de az XC60-nak még egyáltalán nem voltak ráncai.

2009 óta az XC60 a Volvo legfontosabb típusa, mostanáig több mint 1,68 milliót adtak el belőle a világon. Csak 2020-ban több mint 200 ezer példány kelt el, amivel a svéd márka eladásainak csaknem harmadát adja. A második generációja 2017-ben jött ki, és négy évvel később itt a megújult, ráncfelvarrott változat.

A Volvo ezzel a sorozattal jutott el a tökéletesre csiszolt dizájnig, ezért szinte nem volt mit változtatni az XC60-ason.

Csak a részleteken igazítottak, eltérő a hűtőmaszk és a lökhárító, a plug-in hibrid változaton hátul elrejtették a kipufogóvéget, de nagyjából ennyi. Új színek és kerekek közül lehet választani, ahogyan egy modellfrissítésnél szokás.

Belül is csak részleteiben változott az XC60, amely az elektromos Polestar 2 és XC40 Recharge után

megkapja a Volvo új, androidos fedélzeti rendszerét Google Play áruházból letölthető alkalmazásokkal.

Szintén újdonság a bőrmentes kárpitozás, egy új szövetkárpit, és a vezetéstámogató asszisztens fejlettebb érzékelőrendszert kapott.

Ez is érdekelhet:

Különc, csak nem úgy és nem annyira – Volvo XC60 T8 Polestar Engineered-teszt

A Volvo közepes méretű szabadidő-autójának csúcsváltozatáról mindenféle hangsúllyal mondhatjuk, hogy érdekes.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában