Piros kiegészítőkkel, kovácsolt felnikkel és erősebb V6-os turbómotorral a Nismo megmutatja a Nissan Armada terepjáró sportos oldalát.

Szépen megvarrt piros és fekete bőrkárpitozás fut végig a három sornyi ülésen a Nissan Armada Nismo utasterében, a vezető előtt pedig egy középjelzős kormány van, mintha nem is egy 5,3 méteres szabadidő-autó, hanem egy sportautó volna. Ez azonban mind csak a látvány, mert az Armada valójában egy alvázas terepjáró, melynek Nismo változata leginkább arra jó, hogy stílusosan lehessen levinni a 400Z-t vagy a GT-R-t a pályanapra.

Digitális óracsoportja 12,3 colos kijelzőn jelenik meg, a központi érintőképernyő pedig 14,3 colos. Vezeték nélkül tölti a mobiltelefont és kapcsolódik az Apple CarPlay-hez vagy Android Autohoz. Már nincsen benne váltókar, csak gombok a 9 fokozatú automatának és az összkerékhajtáshoz is csak kapcsolók vannak, mert a szenzorok alapján mindent megold a gép. A járatlan utakra azonban az emelt hasmagasságú Pro-4X való, az Armada Nismo inkább egy stílusos mindennapi behemót.

3,5 literes, két turbóval megfújt V6-os motorja 460 lóerős és 700 newtonméter nyomatéka van.

Átdolgozott motorvezérlővel és szabadabb áramlást biztosító kipufogórendszerrel az Armada Nismo 35 lóerővel erősebb a sima Armadánál. A Nissan sportos terepjárója közel 2,8 tonnás, de így is nagyjából 6 másodperc alatt zavarja le a százas sprintet. Ennél hasznosabb azonban a 3900 kilogrammos vontatás kapacitás, mely tökéletesen alkalmassá teszi arra, hogy könnyedén húzza az autóval és tartalék gumikkal megpakolt trélert.

Ez is érdekelhet:

Csodálatos retró a Nissan 400Z Heritage Edition

Jól áll az élénk retró a Nissan 400Z-nek.

Uralja a terepet maga körül a vadonatúj Nissan Patrol

Európában már nem árulják, de más tájakon még kapható a Patrol, amit most új generációval váltott le a Nissan.

Rá sem ismersz majd a vadonatúj Nissan Leafre

Kompaktabb, mégis tágasabb az új, menőbb Leaf, aminek a hatótávja egészen figyelemreméltó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

AMG-felni acéltárcsából? Az oroszok simán megcsinálják

Újraértelmezi a kompakt autót az elektromos Kia EV4

Selyempapírként gyűrődik egy dragster gumija rajtoláskor

További cikkeink a témában