Európában egy ideje már nem árulják, de a világ más tájain még kapható a Patrol, egy hatalmas terepjáró, amit most új generációval váltott le a Nissan. Áramvonalasabb külsőt és modernebb belsőt kapott, de a V8-astól búcsúznia kellett.

A Nissan egykor az európai piacon is kínálta a Patrolt, de a terepjáró legújabb generációját már csak a közel-keleti országokban kapni, illetve az Egyesült Államokban, ahol Armada a neve. Az előző széria már 2010 óta gyártásban volt, ezért itt volt az ideje a modellváltásnak, és egy masszív, magabiztos stílusú terepjáró lett az új Patrol is.

Ez volt az utolsó Patrol, amit lehetett kapni az európai piacon is
A Patrol előző generációja még a Nissan előző stílusiránya szerint készült
1951-ben indult a Patrol története, az első modell mellett a legújabb generáció
Míg az elődje még a Nissan előző stílusát követte, addig az új Patrol már a márka legújabb modelljeihez illeszkedik.

Fényszórói és hűtőmaszkja szögletesebbek lettek, ugyanakkor áramvonalasabb a karosszéria, míg az előző Patrol hátulról leginkább egy Infinitire hasonlított, addig a hátsó lámpákat összekötő fénycsíkkal egyedi megjelenésű lett az új Patrol.

Főleg a belső térben volt érezhető, hogy az előző szériás Patrol felett eljárt az idő,

ezért az új modellbe két 14,3 colos képernyőből álló műszeregység került. A kormánykerekén érintőgombokat találni, de megmaradt a hagyományos középkonzol, jó néhány klasszikus kapcsolóval. A hátsó utasoknak szánt 12,8 colos képernyők mutatják, hogy luxusautónak szánják a Patrolt.

Az előző generációhoz 5,6 literes V8-as motort is lehetett kérni, de az új Patrolnak el kellett búcsúznia a nyolc hengertől.

A hátsókerék-hajtású alapmodelljét 3,8 literes, 326 lóerős V6-os szívómotorral szerelik, és akinek ez nem elég, választhatja a 3,5 literes, 425 lóerős biturbó V6-ost, ahol 700 Nm jut a négy kerékre, az útfekvést légrugózás teszi tökéletessé.

Ez is érdekelhet:

Cybertruck? A Nissan több mint húsz éve mutatta be ezt a pick-upot

2001-ben állt elő ezzel a sci-fi koncepcióval a Nissan.

Harminc ikonikus japán autó a kilencvenes évekből

Megtalálod közöttük a kedvencedet?

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
Az ikon újjászületik: megérkezett Magyarország első branded rezidenciája
Hirdetés