Európában egy ideje már nem árulják, de a világ más tájain még kapható a Patrol, egy hatalmas terepjáró, amit most új generációval váltott le a Nissan. Áramvonalasabb külsőt és modernebb belsőt kapott, de a V8-astól búcsúznia kellett.
A Nissan egykor az európai piacon is kínálta a Patrolt, de a terepjáró legújabb generációját már csak a közel-keleti országokban kapni, illetve az Egyesült Államokban, ahol Armada a neve. Az előző széria már 2010 óta gyártásban volt, ezért itt volt az ideje a modellváltásnak, és egy masszív, magabiztos stílusú terepjáró lett az új Patrol is.
Míg az elődje még a Nissan előző stílusát követte, addig az új Patrol már a márka legújabb modelljeihez illeszkedik.
Fényszórói és hűtőmaszkja szögletesebbek lettek, ugyanakkor áramvonalasabb a karosszéria, míg az előző Patrol hátulról leginkább egy Infinitire hasonlított, addig a hátsó lámpákat összekötő fénycsíkkal egyedi megjelenésű lett az új Patrol.
Főleg a belső térben volt érezhető, hogy az előző szériás Patrol felett eljárt az idő,
ezért az új modellbe két 14,3 colos képernyőből álló műszeregység került. A kormánykerekén érintőgombokat találni, de megmaradt a hagyományos középkonzol, jó néhány klasszikus kapcsolóval. A hátsó utasoknak szánt 12,8 colos képernyők mutatják, hogy luxusautónak szánják a Patrolt.
Az előző generációhoz 5,6 literes V8-as motort is lehetett kérni, de az új Patrolnak el kellett búcsúznia a nyolc hengertől.
A hátsókerék-hajtású alapmodelljét 3,8 literes, 326 lóerős V6-os szívómotorral szerelik, és akinek ez nem elég, választhatja a 3,5 literes, 425 lóerős biturbó V6-ost, ahol 700 Nm jut a négy kerékre, az útfekvést légrugózás teszi tökéletessé.
Ez is érdekelhet: