Szinte hihetetlen, de a GT-R idén már tizenhat éves, és szerencsére a Nissannak esze ágában sincs leállítani a gyártását. Sőt, az eddigieknél nagyobb változtatásokkal indítja útnak a következő modellévre.
2007-ben mutatta be a Nissan a Godzilla néven ismert Skyline GT-R legendájának folytatását, és hihetetlenül hangzik, de a GT-R azóta gyártásban van. Csak hogy érzékeltessük, milyen sokat változott a világ az eltelt idő alatt, szintén 2007-ben mutatta be Steve Jobs a legelső iPhone-t. Persze időközben rendszeresen frissítették a GT-R-t, aminek még mindig nem ért véget a pályafutása.
Az utóbbi időben már lehetett hallani róla, hogy a Nissan a GT-R utódján dolgozik, ami villamosított hajtásláncot kap, de addig sem állnak le a sportautó gyártásával, amíg az utódja elkészül. Sőt, most egy újabb
ráncfelvarrást kapott a GT-R, amivel egy évig még a kínálatban tartja a Nissan, legalábbis Japánban biztosan.
A változtatások ezúttal jobban észrevehetők, mint az előző években, hiszen teljesen új arcot kapott a GT-R.
A hűtőmaszkot kijjebb húzták, a lökhárító középső részét pedig színre fújták, és újak a két szélére tett menetfények is, amelyek méhsejtmintában világítanak. A Nismo változatot még több légbeömlő és piros szegélyek különböztetik meg.
A műszaki tartalom nem változott, a 3,8 literes biturbó V6-os motor 570 lóerőre és 652 Nm-re képes, míg a Nismo változatban 600 lóerő a teljesítménye és 637 Nm a nyomatéka. A megújult GT-R biztosan nem lesz kapható nálunk,
az európai piacról már 2022-ben kivonták, mert nem teljesítette az akkor életbe lépett zajkibocsátási határértéket.
Ez is érdekelhet: