Az Opel egy hónapja mutatta meg, hogyan néz ki az Insignia ráncfelvarrott változata, most pedig azt is elárulta, hogy milyen vadonatúj motorokkal szerelik. A kínálatba visszatér a sportos Insignia GSi is.
Az első Insignia bemutatásával az Opel egyértelműen feljebb lépett a középkategóriában, és 2016-ban érkezett meg a típus második generációja, látványos külsővel, könnyebb karosszériával és modernebb technikával. A formája még mindig elég jól néz ki ahhoz, hogy ne kelljen sokat változtatni rajta, ezért a ráncfelvarrással csak a részleteken igazítottak.
Most az Opel azt is elárulta, hogy milyen motorokat kap a megújult Insignia, és lesz közte meglepetés.
Idén minden eddiginél szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelni, ezért az Astra nemrég vadonatúj fejlesztésű motorokat kapott, és ezek egy része bekerül a középkategóriás modellbe is.
Az alapváltozatot az Astrában látott 1,4 literes, turbós háromhengeres motorral szerelik majd,
ami 145 lóerőre és 236 Nm nyomatékra képes, hozzá hatfokozatú kézi váltót adnak. Szintén háromhengeres a jelenleg egyetlen dízel, ami 1,5 literes, 122 lóerős és 300 Nm a nyomatéka. A motorok még nem a PSA-tól vannak, hanem az Opel saját fejlesztései.
Az új Insignia rövid ideig kapható volt GSi változatban kétliteres, 260 lóerős turbós benzinessel, de az emissziós szigorítások miatt ez a kivitel hamar búcsúzott a kínálatból, csak 210 lóerős dízellel kínálták a sportmodellt.
Most visszatér a GSi, méghozzá egy szintén újonnan fejlesztett kétliteres benzinmotorral, 230 lóerővel és 350 newtonméterrel.
A csúcsmodell menetteljesítményeit nem árulták el, de azt igen, hogy az Insignia GSi összkerékhajtása oldalaként képes elosztani a nyomatékot, a futóműve adaptív, a fékeket a Brembo szállítja.
A kétliteres benzinmotornak lesz egy 200 lóerős változata is, amit szintén a kilencfokozatú automata váltóval szerelnek.