Már a bemutatóján megígérték, hogy lesz tisztán elektromos hajtású változata a 408-asnak, és most meg is érkezett a Peugeot középkategóriás ferdehátújának villanymotoros kiadása, a 308-asnénál erősebb motorral és nagyobb akkuval.
Két éve újabb modellel bővítette a kínálatát a Peugeot, és a kompakt 308-as alapjára épülő, de néhány méretével a középkategóriás 508-asnál is nagyobb 408-as a crossover stílusú fastback modell még több vevőnek jelenthet jó megoldást. A Peugeot mostanáig csak háromhengeres benzines és négyhengeres plug-in hibrid változatban kínálta, de már a bemutatóján beharangozták a tisztán elektromos hajtású kiadást, ami most végre megérkezett.
A 308-ashoz hasonlóan látványra az elektromos 408-ast sem sok minden különbözteti meg a belsőégésű motoros testvéreitől.
A lényeg a lemezek alatt van, és az E-408 technikája némileg a 308-asétól is eltér, több paraméterével az újabb E-3008-ast idézi meg. Az első kerekeket például nem 156, hanem 210 lóerős elektromotor hajtja, 345 Nm nyomatékkal, az akkumulátora pedig 54 helyett 58,2 kilowattórás, ami a teljesítményére és a hatótávjára is jó hatással van.
Allure változatban az E-408 hatótávja 453 kilométer, míg a sportosabb GT a nagyobb kerekekkel 445 kilométert tehet meg egy feltöltéssel,
a töltése legfeljebb 120 kilowattal mehet. Már az alapfelszereltsége is gazdag, többek közt 19 colos kerekekkel, tolatókamerával és fűthető kormánykerékkel, míg a GT-hez mátrixfényszórók, elektromosan mozgatott csomagtérajtó és fejlettebb vezetéstámogatók is járnak.
Ez is érdekelhet: