Frissített megjelenéssel, új fedélzeti rendszerrel és 320 kilométeres hatótávval itt a Peugeot e-Rifter, a család elektromos doboza.

Nem a haszongépjárműből faragott családi egyterűk a világ legszebb autói, de ebben az esetben a szépség sokkal inkább a praktikumban van, mint a formatervben. Az e-Rifternél azért a dizájn is remekül illeszkedik a modern Peugeot-ok megjelenéséhez, ami jót tesz a 4,4 vagy 4,7 méter (7 üléses) hosszú autónak. Igazán nagy családi utazásokat azonban már nem lehet lezavarni vele, mert nincs hozzá takarékos turbódízel, kizárólag elektromos változatban elérhető a Rifter.

Hármas menetfénye és zárt hűtőmaszkja van, a Rifter elején a Peugeot pajzsa díszeleg, a hátulján pedig széles felirat.

Csak a könnyen alakítható elemeket érintette a modellfrissítés, melynek során olyan új színek érkeznek a választékba, mint a Sirkka zöld vagy a Kiama kék. Utasterében az i-Cockpit vezetői környezet újult meg, fűthető a kormánya, a műszeregység már teljesen digitális, a központi érintőképernyő pedig 10 colos átmérőjű. Rövidebb változatának csomagtartója a kalaptartó vonaláig 775 literes.

Villanymotorja változatlanul 136 lóerős (100 kW) és 270 Nm nyomatéka van, mely 11,2 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az e-Riftert, az autó végsebessége 135 km/óra. Hatótávja 320 kilométer (WLTP), 50 kWh-s akkumulátora 100 kW-os töltővel nulláról 80 százalékra 30 perc alatt töltődik fel.

Ez is érdekelhet:

Formás elektromos autóként jön az új Peugeot e-3008

Később hibrid és plug-in hibrid is lesz a francia szabadidő-autóból.

Dögösebb lett a Peugeot 508-as

Még mindig öröm ránézni a Peugeot csúcsmodelljére.

A Peugeot jövőjét mutatja meg ez az extravagáns koncepcióautó

Az elektromos autók közt ezzel a túrakocsival törne élre a Peugeot.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Igazi modern klasszikus ez az Indian motorkerékpár

További cikkeink a témában