Hatvanas éveket idéző szürke színével, elegáns krómokkal és a pepita szövetkárpittal az üléseken a Porsche 911 ötvenedik évfordulóját ünneplő sportautó az egyik legstílusosabb limitált szériás modell a 911-es történetében.
Hathengeres szívó bokszermotorral a farában, hátsókerék-hajtással és a klasszikus sziluettel a Porsche 911 ötvenedik évfordulós limitált szériája a tradicionális részletekkel együtt gyönyörűen idézi meg az eredeti 911-es esztétikáját. Tíz éve jelent meg, de még mindig elképesztően kívánatos élvezeti cikk és őrületes sportautó.
Nagyon jól állnak a Fuchs felniket idéző kerekek és a króm ablakkeretek a Porsche 911 50-nek.
Első pillantásra nem is olyan feltűnő a szürke 911-es, de már az árnyalat is múltidéző, hiszen a sötét grafitszürke a hatvanas években volt népszerű szín. Jó kontrasztban van ez a ragyogó króm ablakkeretekkel és a gépházfedél hűtőrácsaival, valamint az ezüst betétes fényszórókkal. Az ötvenedik évfordulós kiadásból mindössze 1963 darab készült, melyek közül ez itt az 1007-es sorszámú példány.
Nincsenek benne túlzások, csak végtelen eleganciával kidolgozott részletek, ezért annyira időtlen.
Sportülésen fekete bőrkárpit és pepita szövet van, a fejtámlákon pedig a 911 50 logója díszeleg. Ötórás műszeregységének skáláin zölddel sorakoznak a számok, mint az első 911-es modelleken, a műszerfal közepén pedig stopper figyel. Az autóhoz egy 1:43-as méretarányú modellautó és egy passzoló karóra is jár díszdobozban, ez azóta is a limitált szériás Porsche 911-esek kiegészítője.
400 lóerős bokszermotor, hétfokozatú duplakuplungos automata váltó és hátsókerék-hajtás.
Ehhez a limitált szériához még a modellfrissítés előtti 991-es kódú 911 Carrera S adta az alapot, ezért még a 3,8 literes, szívó hathengeres bokszer van benne, mely csodálatos hangon zeng már alapjáraton is. Ezzel 4,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és akár 300 km/órával is lehet száguldani a csinos 911 50-nel.
Ez is érdekelhet: