Hatfokozatú kézi váltója és kihegyezett szívó bokszermotorja a régimódi élvezetek sportautójává emeli a limitált szériás Porsche 911 S/T-t, de Jorge Carnicero autója ezeken túl az egyedi kék fényezése miatt is különleges.

Fényezett aerodinamikai elemekkel és a hattyúnyakon függő hatalmas hátsó szárny nélkül a Porsche 911 S/T tökéletesen ötvözi a kiélezett 911 GT3 RS-t és a letisztult 911 GT3 Touringot. Mivel csak 1963 darabot gyártanak belőle, az S/T borítékolhatóan a gyűjtők és befektetési céllal vadászók célkeresztjében van. Ezek közül pedig nem mindenki éri be a már ismert színekkel, ehhez az autóhoz is új kék árnyalatot kevertetett ki a Kentucky állambeli Jorge Carnicero.

Kilencezerig forgó motor, hátsókerék-hajtás és hatfokozatú kézi váltó. Ennél több aligha kell a tökéletes vezetési élményhez.

Amennyiben az aranyközépút a cél, arra ott van a 911 Carrera GTS, ha a minden körülmények között leggyorsabb kell, akkor ott a 911 Turbo S, pályanapi játékszernek pedig tökéletes a 911 GT3. A 911 S/T-nek a hatvanas és hetvenes éveket idéző hangulata adja a varázsát, de még ennél is nagyobb műsort csinál a 9000-ig forgó 4,0 literes, hathengeres szívó bokszermotor, mely 525 lóerős és 465 Nm nyomatéka van. Ezzel 3,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 300 km/óra a végsebessége.

Kifejezetten ehhez az autóhoz készült a halványkék metál árnyalat és a Heritage Design csomag matricái, de ezen az autón egyik sincs rajta. Az egyedi kívánságokkal foglalkozó Sonderwursch részleg a kék színt kedvelő tulajdonosnak egy korábban nem létező fényezést kevert ki, mely tökéletesen passzol a 911 S/T modern korba ültetett retró stílusához. Az ezüst felnik és a csillogó ablakkeretek eleganciát adnak az autónak.

Daniela Milošević a hatvanas évekből származó Enamel Blue-t vette alapul, ilyen színű Alois Ruf korai 901 prototípusa is. A hálás ügyfél az alkotó után Dani Blue-nak keresztelte a színt, mely kicsit intenzívebb és sötétebb lett, de messze nem harsány árnyalat. Mielőtt még autóra fújták volna, különböző 911 alakú festőbékákon tesztelték a színt, ezeken látható, hogy az autó domborulatain miként mutat. Különösen napfényben ragyogó a négy rétegben lakkozott fényezés, melyre fényezett 911 S/T logók kerültek.

Utasterében háromszínű pepita mintázatú szövetkárpitot ölel körbe a grafitkék bőr, melynek elemei keresztszemes varrással illeszkednek egymáshoz. A tetőoszlopok és a tetőkárpit is színben passzoló Race-Tex kárpitozású. Aláírások díszítik a kesztyűtartó feletti dekorelemet, az autó kulcsát szintén Dani Blue-ra fényezték, a kartámaszon és a műszerfal oldalán pedig dombornyomott minták vannak. Mert itt a részleteknek igazán nagy jelentősége és értéke van.

Ez is érdekelhet:

Élesre fent tömény elegancia a Porsche 911 S/T

Kilencezerig forgó sportmotorral, kézi váltóval és csodálatos részletekkel itt a 911 S/T, a Porsche valódi álomautója.

Gyönyörű és ritka sportautó a Porsche 911 Carrera GTS Cuarenta Edition

Tölgyfa, barna bőr, kockás kárpit és tömény elegancia egy 541 lóerős 911-esben.

Hűséges ügyfeléről nevezett el színt a Porsche

Essmannék nem egy Porschét vettek már.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A legjobb barátaid: a kutyád, és ez a talpbetét

Škoda Kamiq, a racionális – 1.0 TSI-teszt

Videón Russell szánalmas hibája

További cikkeink a témában