480 lóerős bokszermotorral, villámgyors duplakuplungos automata váltóval és hátsókerék-hajtással itt a frissített Porsche 911 Carrera S.
Minden Porsche 911-es zseniális sportautó, de nem véletlenül a Carrera S szokott lenni a legnépszerűbb változat. Ez már éppen elég erős és gyors, de még nagyon kezes és kényelmes, hogy remekül használható legyen a mindennapokban.
Vezetni szeretőknek ott a kézi váltós 911 Carrera T, a magabiztos sportosság pedig a hibrid 911 Carrera GTS-ben van meg, a kettő között pedig ott van a 911 Carrera S.
Nagyon apró változások vannak a modellfrissítés utáni Porsche 911-es utasterében, de azok nagyon lényegesen megváltoztatják az autó karakterét. A korábbi kulcshoz hasonló indítókapcsoló helyett már csak egy érdektelen gomb van bal oldalon, a szép analóg fordulatszámmérő pedig eltűnt, az ötórás műszercsoport már teljes egészében digitális. Szerencsére a műszerfal tetején még mindig ott a Sport Chrono csomag hagyományos stoppere. Alapvetően kétszemélyes sportautó a frissített, tehát 992.2-es kódú 911-es, de a kupéhoz felár nélkül kérhetőek a hátsó ülések.
3,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a 200-as tempót pedig 11,6 másodperc alatt éri el a Porsche 911 Carrera S.
Nagyobb turbófeltöltő van a 3,0 literes, hathengeres bokszermotoron, ezért már a 911 Carrera S is 480 lóerős és 530 Nm a maximális nyomatéka. Hozzá nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó csatlakozik és hátsókerék-hajtás. Alapból acél féktárcsákkal szerelik a 911 Carrera S-t, de felárért akár karbon-kerámia rendszer is lassíthatja az autót. 10 milliméterrel ültetett sportfutómű, összkerék-kormányzás, titán kipufogó, 84 literes üzemanyagtank és alumínium pedálok is rendelhetőek a Carrera S-hez.
Ez is érdekelhet: