Egyszerre sportos és elegáns, modern és hagyománytisztelő, kényelmes és feszes. Ez a 911 GT3 Touring, a legjobb Porsche.

Minden megvan a Porsche 911 GT3 Touringban, amiért ezt az ikonikus sportautót szeretni lehet. Megbízhatóan tűri a hétköznapokat és olyan örömöt ad egy szerpentinen vagy akár versenypályán, hogy azt sosem felejted.

Letisztult és vad, mert pontosan annyit mutat a 911 GT3 Touring, amennyit kell.

Nincs rajta olyan egekig nyúló aktív hátsó szárny, mint az RS-en, de még akkora hattyúnyakon függő sem, mint a GT3-ason. A Touring gépháztetején nem hosszanti lamellák vannak, hanem egy vékonyka rácsozás, a légterelő pedig automatikusan emelkedik ki, így alaphelyzetben megmarad a 911-es klasszikus sziluettje. Egyébként a Porsche 911 GT3 Touring története egészen 1973-ig nyúlik vissza, amikor 911 Carrera RS 2.7-hez lehetett sokkal inkább utazásokra alkalmas felszereltségi szintet választani.

Korábban kizárólag kétszemélyes volt a 911 GT3 Touring, a modellfrissítéssel együtt azonban megjelent az opciós listán a hátsó ülés. Ezzel nem lett teljes értékű négyszemélyes autó az éles 911-es, inkább csak a csomagok rögzítését könnyítették meg vele. De bizonyára helyes irányba nevelt gyerekeknek is öröm az utastér mögött üvöltő bokszermotor.

Csepp alakúra formázott lengőkarok vannak az első futóműben, amik növelik a leszorítóerőt.

Egészen döbbenetes részletességgel csiszolták tökéletesre a mérnökök a Porsche 911 GT3-at, melynek Touring változata is éppen annyira éles. Ellentétben a sima 911-esekkel, a GT3-asban nem MacPherson az első futómű, hanem igényesebb kettős keresztlengőkaros. Elöl 255/35-ös gumikat húznak a 20-as felnikre, hátul pedig 315/30 és 21 colos méretűek a kerekek. Opcionálisan elérhető hozzá a karbon-kerámia fékrendszer (PCCB), ami szigorúbb bánásmódot enged meg.

4,0 literes, hathengeres, szívó bokszermotorja 510 lóerős és 450 Nm nyomatékú, hozzá stílusosan hatfokozatú manuális váltót illik választani (van hétfokozatú PDK is), ezzel a 911 GT3 Touring 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 313 km/óra.

Ez is érdekelhet:

Élesebb sportautó lett a megújult Porsche 911 GT3

Ezt nem szabad városban sanyargatni, a 911 GT3 otthona a versenypálya.

A kék szín ünnepe ez a Porsche 911 S/T

Igazi ritkaság ez a 911 S/T, melyhez teljesen egyedi színt kevert a Porsche.

Hibrid lett, de igazi Porsche a megújult 911

Kevesebb hagyomány és több technológia van a megújult Porsche 911-ben.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezekből a fotelekből még nagyobb élmény filmet vagy meccset nézni

Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek

Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!

További cikkeink a témában