Emelt futóművel, fényezetlen műanyag szélesítésekkel és terepgumikkal a 911 Dakar kifejezetten arra készült, hogy járatlan úton is megmutassa, a Porschénál nincs jobb és sokoldalúbb sportautó. Mindössze 2500 darabot gyártottak belőle, és ez itt az utolsó példány.
Utasterében mindenhol sárga díszbetétek és sárga cérnák üvöltenek a fekete bőrkárpiton, ettől önmagában különleges az utolsó Porsche 911 Dakar, de igazán a fényezéstől egyedi az autó, melyet a Sonderwunsch részleg készített.
Kifejezetten ehhez az autóhoz kevert kék árnyalat választja el a feltűnő sárgát és elegáns sötétkéket.
Ez az olasz mediterrán vidék ihlette Lampedusa kék köszön vissza a LED Matrix fényszórókban és a felnik peremén is. Ezen az autón nincs ott a 911 Dakarhoz készült 42 kilogrammos tetőcsomagtartó, az utasterében pedig a bukócső és a kagylóülések helyett a komfortosabb ülések vannak. Bizonyára nem expedíciós céllal készült el az egyedi 911 Dakar, hanem egy gyűjtemény darabja lesz.
Terepgumikkal szerelik, hasmagassága akár 80 milliméterrel is nagyobb egy sima 911 Carreráénál, kovácsolt alumínium vonószemek vannak rajta és a GT3-asról származó csomagtérfedél az orrán. A 911 Dakar farában a 3,0 literes, hathengeres, turbós bokszermotor 480 lóerős és 570 Nm csúcsnyomatékú változata van.
Ez is érdekelhet: