Minden generációja egy ikon és még a legvitatottabb modellek is értékes klasszikussá érnek. A 911-es Porsche nem csak az örök sportautó, hanem egy ikon, de még ezek közül is kiemelkedik a Sport Classic.
Nagyon jól állnak a legújabb 911 GT3 RS-nek a radikális aerodinamikai elemek, de az évtizedek óta csiszolódó forma mindig ugyanazokkal a kiegészítőkkel a legstílusosabb. A 2009-es Frankfurti Autószalonra általában minden gyártó valami innovációval készült, de a Porsche a múltból előhúzott elemekkel hódított. Dupla púpos tetőpanelje is egyedi elem rajta.
Egyszerű szürke színű karosszériája alatt a Fuchs rajzolatú felniken gurul a 911 Sport Classic, mely mind közül az egyik legjobb arányérzékkel megalkotott különleges modell. Szolid szürke sportcsíkok futnak végig a csomagtérajtótól a tetőn át egészen a kacsafenék hátsó szárnyig, mely a Carrera RS 2.7 óta minden 911-esen tökéletesen mutat.
Mindössze 250 darab készült a 997-es generáció legfinomabbjából – két nap leforgása alatt mind elkelt.
Utastere is szépen vegyíti az aktuális és múltbéli elemeket. Sötétbarna bőrrel húzták be még a kilincseket is, az ajtókárpitok fonott mintája visszaköszön az üléseken. A központi helyen lévő fordulatszámmérőn pedig a páros csík motívum jelenik meg.
Alapját a Carrera S adja, de a 3,8 literes, szívó hathengeres bokszermotor 385 lóerő helyett 408 lóerős a gyári tuningcsomaggal. A kocsi hátsókerék-hajtású, hatfokozatú kézi váltóval, karbon-kerámia fékekkel és sportfutóművel szerelték, hogy ne csak nézni, hanem vezetni is élvezet legyen.
Ez is érdekelhet: