Nagyobb az elektromos hatótávjuk, gyorsabban töltődnek és sportosabbak a frissített Porsche Panamera 4 és 4S E-Hybridek.
Nem élte túl a generációváltást a Porsche Panamera Sport Turismo, de a luxuslimuzin továbbra is elérhető rövid és hosszabb tengelytávú változatban. Utóbbiban vannak igazán helyükön az elektromosan állítható hátsó ülések, melyeken nyakpárna fokozza a kényelmet, a szórakoztatásról pedig az első üléstámlákra rögzített monitorok gondoskodnak.
Rengeteg kijelzővel, aktív futóművel és sok konnektorról tölthető hibriddel köszöntött be az új Panamera.
Műszerfalán a digitális óracsoporton és a központi érintőképernyőn kívül opcionálisan akár az utasnak is lehet külön érintőkijelzője. Utóbbin akár tartalmakat is lehet fogyasztani, a vezető figyelmét nem fogja elvonni, mert speciális bevonata miatt csak az utas számára látható.
Kizárólag a plug-in hibrid modellekhez elérhető a Porsche aktív légrugós futóműve, mely megkönnyíti a beszállást és kisimítja az úthibákat, valamint a gyorsításkor, fékezéskor és kanyarodáskor fellépő karosszériamozgásokat.
Elsőként a Panamera és Panamera Turbo E-Hybrid modellek jelentek meg, most pedig a Panamera 4 és 4S E-Hybrid csatlakozik a kínálathoz.
Ezek közül a gyengébbik változatban önmagában 304 lóerős a 2,9 literes, biturbó V6-os motor. A Panamera 4 E-Hybrid rendszerteljesítménye 470 lóerő, a maximális nyomaték pedig 650 Nm. Ezzel 4,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 280 km/óra. Bruttó 25,9 kWh kapacitású akkumulátorával akár 96 kilométert képes megtenni városban egy feltöltéssel.
Erősebb és gyorsabb a Porsche Panamera 4S E-Hybrid, melynek rendszerteljesítménye 544 lóerő (a benzinmotor önmagában 353 lovas), a csúcsnyomatéka pedig 750 Nm. 3,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-ra, a végsebessége 290 km/óra. Sietni jobban lehet vele, de a 4S kevesebbet megy el egy feltöltéssel, nagyjából 90 kilométert.
Ez is érdekelhet: