Lehet, hogy a Porschénél már az elektromos Taycanra került a hangsúly, de a Panamera továbbra is a stuttgarti márka egyik legnépszerűbb modellje. Hamarosan elkészül az új generációja, amelyen már az utolsó simításokat végzik.

A Porsche már a kilencvenes évek elején bemutatta egy négyajtós sportlimuzin prototípusát, de a 989-es akkor nem vált valóra. A Panamera végül 2009-ben került gyártásba, és a sokoldalúságával a márka egyik legnépszerűbb modellje lett. 2016-ban jött ki a minden téren jobb, formásabb második generációja, amiből Sport Turismo néven kombit is építettek.

A Porsche már a kilencvenes évek elején tervezgette a négyajtós modelljét, de a projektet akkor még leálították
A Panamera első és második szériája, utóbbiból már Sport Turismo néven sportkombi is készült

Időközben megjelent a teljesen elektromos hajtású Taycan, ami egy lépéssel tovább gondolta a Porsche sportlimuzin koncepcióját, de ez nem jelentette azt, hogy a Panamerát elfelejtették volna. Az elmúlt években teljes erővel dolgoztak a harmadik generáció fejlesztésén, és

most meg is mutatták az első képeket, igaz, egyelőre az álcázott prototípusokról.
Az már az álcázott autókon is látszik, hogy a vadonatúj Panamera a jelenlegi modell evolúciójával születik.

A kínálata pedig legalább annyira széles lesz, nem kevesebb, mint négyféle plug-in hibrid változattal, ahol az akkumulátor kapacitását 14,3-ról 25,9 kilowattórára, a töltési teljesítményét pedig 3,6-ról 11 kilowattra növelik.

A Cayenne nemrég bemutatott ráncfelvarrott változata mintájára alakítják át a motorkínálatot, jó okunk van tehát azt gondolni, hogy a V8-as motor is maradhat a gyártásban. Az még nem derült ki a Porsche előzeteséből, hogy az új Panamerának is lesz-e Sport Turismo változata, de a részletekre már nem kell sokat várnunk, november végén leplezik le az újdonságot.

Ez is érdekelhet:

Még több lóerővel jön az átszabott Porsche Panamera

Ha az 550 lóerős Panamera Turbo nem elég.

Minden idők legerősebb Porsche Cayenne-je lett az új Turbo E-Hybrid

A Turbo GT-nél is erősebb a Cayenne új változata, ráadásul zöld rendszámot kaphat.

Kilenc limuzin a sportautógyártóktól, ami nem vált valóra

Már jóval a Panamera előtt is kísérleteztek ezzel a kategóriával.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új dizájnirányt mutat a Volkswagen, de nem kell, hogy tetsszen

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés