A limitált példányszámú, méregdrága és villámgyors szuperautókat is alá kell vetni a törésteszteknek, hogy forgalomba kerüljenek, és ezt a sorsát nem kerülhette el a Rimac sem. Most megmutatták, hogyan törik a C_Two.
Hiába tervezik az autókat számítógéppel, ahol a legapróbb részletekig le lehet modellezni mindent, még mindig szükség van a hagyományos töréstesztekre. Még akkor is, ha csak néhány példányt terveznek gyártani belőle, és az értéke egyenként is meghaladja a félmilliárd forintot. A Rimac C_Two éppen ilyen lesz.
A horvátok elektromos szuperautójáról biztosan hallottál már, ha máshol nem, akkor arról, hogy Richard Hammond borította az árokba egy hegyi versenyen. A Concept One utódja lett a C_Two, ami minden téren feljebb teszi a mércét:
az elektromotorok 1914 lóerős teljesítményt adnak le, amivel 1,97 másodperc alatt gyorsul százra.
Az első prototípusát pedig neki kellett küldeni a falnak,
mert kötelező. A Rimac most egy videóban mutatja meg, hogyan törték össze egymás után ötször ugyanazt a karosszériát, hogy teljesen meggyőződjenek róla, Richard Hammond biztonságban lesz, ha kipróbálja.