A limitált példányszámú, méregdrága és villámgyors szuperautókat is alá kell vetni a törésteszteknek, hogy forgalomba kerüljenek, és ezt a sorsát nem kerülhette el a Rimac sem. Most megmutatták, hogyan törik a C_Two.

Hiába tervezik az autókat számítógéppel, ahol a legapróbb részletekig le lehet modellezni mindent, még mindig szükség van a hagyományos töréstesztekre. Még akkor is, ha csak néhány példányt terveznek gyártani belőle, és az értéke egyenként is meghaladja a félmilliárd forintot. A Rimac C_Two éppen ilyen lesz.

A horvátok elektromos szuperautójáról biztosan hallottál már, ha máshol nem, akkor arról, hogy Richard Hammond borította az árokba egy hegyi versenyen. A Concept One utódja lett a C_Two, ami minden téren feljebb teszi a mércét:

Az első prototípusát pedig neki kellett küldeni a falnak,

mert kötelező. A Rimac most egy videóban mutatja meg, hogyan törték össze egymás után ötször ugyanazt a karosszériát, hogy teljesen meggyőződjenek róla, Richard Hammond biztonságban lesz, ha kipróbálja.

Az ominózus balesetre egy apró extrával is utalnak az autóban:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon