A 911 Turbo S már gyárilag fantasztikus sportautó, de aki nem elégszik meg a szériamodellel, annak érdemes az RML irodájában kopogtatnia, a P39 ugyanis egy izgalmas formájú alkotás lett, ami a stílusával a Le Mans-i versenyautókat idézi.
A legutóbb akkor hallottuk a brit RML nevét, amikor megépítették a legendás Ferrari 250 GT modern változatát, amit csak azért nem lehetett Ferrarinak hívni, mert a maranellói gyártó jogászai máris emelnék a telefont. A következő projektjük hasonló recept szerint készült, bár nem retró stílusú, de minket a Porsche 959-re emlékeztet.
Gyártója szerint a Le Mans-i versenyautók inspirálták, amikor belefogtak a 911 Turbo S átépítésébe.
Rendesen átalakították az alapokat, a hosszát 4,53-ról 4,7 méterre nyújtották meg, míg a nyomtávok tíz centivel szélesebbek, amitől még ördögibb arányai lettek, az erőtől duzzadó idomokat pedig szénszálas anyagból szabták rá.
Szériában sem nevezhető gyengének a 911 Turbo S motorja, de a hathengeres teljesítményét 650-ről 900 lóerő fölé növelték,
kereken 1000 Nm nyomatékot képes leadni. Formája nemcsak izgalmasabb, de az aerodinamikája is fejlettebb, 280 km/órás sebességnél több mint 900 kilogramm leszorítóerőt termel, közel ötszörösét az eredeti autónak.
Futóműve adaptív, és változtatható hasmagasságú, ami a fekvőrendőröknél jöhet jól. A nevében nem túl dögös RML P39 40SE ugyanis utcai használatra alkalmas autó maradt, mégis
6 perc 49 másodperces köridőt jósolnak neki a Nordschleifén, ami a 911 GT3 RS szintje, és fél percet verne a 911 Turbóra.
330 km/órás végsebessége nem változott, viszont a százra gyorsulás idejét 2,4 másodpercre faragták. Különlegességét fokozza, hogy az RML csak tíz példányt épít a P39-ből. A munkáért 550 ezer eurót kérnek, ami 220 millió forintot jelent, és ebben még nincs benne a 911 Turbo S ára, ami egyébként is a Porsche egyik legdrágább modelljének számít.
Ez is érdekelhet: