A Ssangyong modelljei kivétel nélkül egyedi külsőt kaptak, és nem jelent kivételt ez alól a koreai márka újdonsága, a Torres sem, amely a Korando és a Rexton közé érkezik a kínálatba, és elektromos hajtású változata is készülhet.
Lehet szeretni vagy nem szeretni a Ssangyong dizájnját, de az biztos, hogy egyedi autókat alkotnak, és ezt a sort folytatja a koreai gyártó legújabb modellje is. A neve Torres, amit egy chilei nemzeti park, a Torres del Paine után kapott, és a formája nem hagy kétséget felőle, hogy egy masszív szabadidő-terepjáróról van szó.
A Ssangyong egyelőre nem árult el sok részletet az autóról, de azt sejteni lehet, hogy a 4,45 méter hosszú Korando és a 4,85 méter hosszú Rexton közötti helyet tölti ki a kínálatban. Nincs közvetlen elődje, de a régóta kifutott Kyron utódjának tekinthető, és ehhez
egy teljesen új, szögletes, izmos, merész formavilágot találtak ki a koreai márka tervezői.
A dizájn érdekessége a terepjárók hátul rögzített pótkerekét idéző stilizált borítás,
míg a belső térben a képek alapján az újabb Ssangyong-modellekből ismerős igényes berendezést találjuk. A középkonzolra 12,3 colos kijelző kerül, és alatta egy 8 colos érintőképernyőn lehet kezelni a klímát. A csomagtér öt üléssel bőséges, több mint 700 literes.
A műszaki tartalomról egyelőre csak annyit árult el a Ssangyong, hogy turbós benzinmotorral, hatfokozatú automataváltóval és persze összkerékhajtással készül a Torres, a motor valószínűleg a Korandóból ismerős 1,5 literes négyhengeres.
Az európai piacra állítólag már teljesen elektromos hajtással juthat el a Ssangyong újdonsága.
Ez is érdekelhet: