Ötszáz darab készül majd a Subaru WRX limitált szériás változatából, mely kizárólag Japánban lesz elérhető.
Nem mindenki a rajongója, de annyi egészen biztos, hogy a Subaru Imprezát még azok is nagy eséllyel ismerik, akik háttal ülnek az autózásnak. Régebben ezek voltak azok az összkerékhajtású szedánok, amiknek kék karosszériája büszkén feszített a bronzszínű felniken, a hátulján pedig hatalmas szárny hirdette, hogy mindez valójában nem az utcára, hanem a rali versenyekre készült. Mostanra sokat tompult ez a legenda, de még mindig vannak olyan változatok, amikre rákaphatnak a rajongók, mint a WRX S4 STi Sport.
Sosem a forma volt az igazi lényege a Subarunak, hanem a hajtáslánc.
Nincs már egyszerű csíklámpa, nincs keret nélküli ablak és az S4-esre még feltűnő szárny sem jutott, de a bokszermotor és a szimmetrikus összkerékhajtás még mindig ott van. A limitált szériás WRX-ben keményebb rugók és stabilizátorok vannak, valamint kiegészítő váltóolajhűtő. 245 széles Michelin Pilot Sport 5 gumikat húznak a 19 colos BBS felnikre.
2,4 literes, turbós bokszermotorja több mint 270 lóerős és 375 Nm nyomatéka van, hozzá pedig a Subaru Performance Transmission nevű fokozatmentes automata váltó csatlakozik. A két első sportülést a Recaro szállítja, a középkonzol érintőkijelzője pedig 12,3 colos.
Fekete hűtőmaszkja, tükörháza és kis spoilere van. Gépháztetején hatalmas hűtőnyílás, hátul pedig négy kipufogócsőből szól a négyhengeres turbómotor. A hátsó ablakon pedig ott az ablaktörlő, mely arról árulkodik, hogy az ötszáz darabos szériában készülő WRX S4 STi Sportot kizárólag Japánban forgalmazza majd a Subaru. Mivel a kereslet egész biztosan nagyobb lesz, mint a kínálat, ezért a Subaru sorsolással dönt majd arról, kik költhetnek majd el rá 6,3 millió japán jent.
Ez is érdekelhet: