Újabb változatban mutatta be a Chiront a Bugatti, itt a Super Sport változat, ami a sebességrekordot döntő prototípus karosszériáját kapja, ezért gyorsabb a többinél, de kényelmes túrakocsinak is beválik.
A Bugattinál tudják, hogyan készítsenek sokféle változatot egyetlen modellből. A Chiron a bemutatása óta megjelent már Sport és Pur Sport változatban, és a két limitált szériás különlegesség, a Divo és a Centodieci is az alapjára épül. A legújabb modell, a Chiron Super Sport pedig a sebességrekorder szuperautó hétköznapi változata.
A Chiron persze hivatalosan nem döntött sebességrekordot, mert 2019-ben a pálya adottságai miatt csak az egyik irányban futották meg a 490 km/órás sebességet a speciális prototípussal, de a tempója így is figyelemreméltó. A Super Sport ugyanazt
a 25 centiméterrel nyújtott, áramvonalas karosszériát kapja, mint a csúcssebességet elérő változat.
Sok apróságban különbözik még a Super Sport a Chiron többi változatától,
például nagyobbak az első légbeömlők, és az első kerekek fölé olyan légkilépő nyílásokat „fúrtak”, mint a legendás EB110 Super Sportra. A hátsó szárnya nagy sebességnél teljesen belesimul a karosszériába, és a kétoldalt egymás fölött elhelyezett dupla kipufogóvég is egyedi.
A Super Sport 16 hengeres motorja 1600 lóerős teljesítményre és 1600 Nm nyomatékra képes, ezért 5,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 200 km/órára, és 12,1 másodperc alatt éri el a háromszázat.
A végsebessége 420-ról 440 km/órára nőtt, ami akkor is lehengerlőnek számít, ha elmarad a rekordot döntő változat eredményétől.
A Bugatti ezzel minden igényre kínál egy szuperautót: a sportosabb hangulatú Sport mellett ott a versenypályára szánt, de korlátozott végsebességű Pur Sport, és most itt a nagyobb tempóra képes, mégis kényelmes túrakocsi Super Sport. Az újdonság ára adók nélkül is 3,2 millió euró, az első példányokat 2022-ben szállítják ki.