A Porsche tovább bővítette a Cayenne kínálatát, a szabadidő-terepjáró új generációjából is megjelent a sportos GTS változat, ami ezúttal hathengeres helyett a Turbóhoz hasonlóan nyolchengeres motort kapott.

A méretcsökkentés korában nagyra értékeljük, hogy a Porsche plusz két hengert adott a Cayenne GTS legújabb generációjának. A kínálatban a 440 lóerős Cayenne S és az 550 lóerős Turbo közé érkezik az újdonság, míg a teljesítménye az előbbihez, addig a motorja az utóbbihoz hasonló, az elődje 3,6 literes V6-osa helyett 4 literes biturbó V8-ast kapott.

A teljesítménye 460 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 620 Nm,

a nyolcfokozatú automata sebességváltóval és a Sport Chrono csomaggal felszerelve 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 270 km/óra. Az aktív futóművét két centivel leültették, opció a karbon-kerámia fékrendszer, a hátsókerék-kormányzás és az aktív kanyarstabilizátor.

A GTS a sportos hangulatú modell a kínálatban,

ezért a hagyományos és Coupé karosszériával is kapható Cayenne sötétebb fényszórókat és hátsó lámpákat, piros féknyergeket és fekete ablakkereteket kap, a belső térben az Alcantara borítású kormánykerék, a kagylósított ülések és a piros biztonsági övek jelenik a különbséget.

Ez is érdekelhet:

680 lóerős és zöld rendszámos a Cayenne legújabb változata

Plug-in hibrid lett a Porsche eddigi legerősebb SUV-je.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Igazi modern klasszikus ez az Indian motorkerékpár

További cikkeink a témában