Mutatunk öt egyszerű erősítő gyakorlatot, amihez csak egy szék kell.

Nem feltétlenül kell edzőterembe menni, vagy (drága) edzéseszközökre költeni ahhoz, hogy tudj erősíteni, már egy egyszerű szék segítségével is látványos eredményeket érhetsz el akár otthon is. Mutatunk is öt olyan gyakorlatot, amivel lényegében az egész tested megdolgoztathatod egy kicsit – a videóban szék helyett puffot/lábtartót használtunk, de a gyakorlatok végrehajtásának módján ez nem változtat:

Ne feledd, az edzést bemelegítéssel kezdd  – és nyújtással zárd –, ez csak 5 percet vesz igénybe, de sok kellemetlenségtől megóvhatod magad. Ha már rávetted magad a mozgásra, ennyi időt igazán rászánhatsz arra, hogy ne sérülj le.

A gyakorlatok:

  1. Fekvőtámasz feltámasztott lábbal – ennek a könnyített verziója a fekvőtámasz kéztámasszal a széken
  2. Zsugorösszehúzódás
  3. Tolódzkodás
  4. Guggolás–ereszkedés addig, amíg a feneked hozzá nem ér a székhez, majd térdnyújtással kiegyenesedés
  5. Törzsemelés és tartás (Superman-gyakorlat)

Ezekből csinálj 3 kört (körönként) 20 ismétléssel, kivéve az utolsó gyakorlatból, ott 30 másodpercig tartsd meg a pozíciót.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Vízre szállni a nyári hőségben felér egy valódi terápiával