Nos, ez azért még odébb van.

Bár a személyi repülés jövője talán soha nem volt olyan fényes, mint manapság, amikor az Airbus-tól a Rolls-Royce-ig mindenki légitaxit tervez, a gumiabroncs-gyártó terve még mai szemmel nézve is eléggé meredeknek tűnik. Bár ötletnek nem is rossz.

A Goodyear ugyanis nem a hagyományos vonalon indult el, vagyis hogy a repülő autó egy olyan kocsi, aminek vannak szárnyai is, hanem megpróbálták befoltozni a légitaxi-szerű drónok és az autók közötti szakadékot egy olyan járművel, aminek a kerekei egyben a rotorjai is.

Tulajdonképpen nem is repülő autót terveztek, hanem egy repülő autó kerekét, de a Goodyear olvasatában ez lenne a kulcsa az egész koncepciónak. Kíváncsian várjuk, hogy lecsap-e rá valaki.

A közlekedés jövője még sosem volt ennyire közel

Bár a légitaxik/repülő autók/egyszemélyes repülők (vagy nevezzük őket bárhogy) piaca az utóbbi időben rekord gyorsasággal elkezdett telítődni, úgy tűnik, egy kanadai cég, az Opener mindenki mást beelőzött.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés