A Ferrari 288 GTO eredetileg B csoportos raliautónak készült, mégis ritkán látunk olyat, hogy a legnagyobb dzsuvában gázol. Ez most egy ilyen alkalom.

A 308 GTB alapjaira épített 405 lóerős autót még 1984-ben kezdte építeni a Ferrari, de mire a kocsi elkészült és a szükséges engedélyeket is megszerezte, a B csoportos rali-világbajnokságot megszüntették. Ettől függetlenül jól tették, hogy megépítették, hiszen a 2,9 literes ikerturbós V8-assal a 288 GTO 15 másodperc alatt gyorsul kétszázra, 304 km/h végsebességével pedig ez lett az első utcai autó, amelynek sikerült átlépnie a bűvös háromszázas határt.

A Tax The Rich csapata eddig sem tétlenkedett, korábban a Jaguarral, a Rolls–Royce-szal és a Ferrari Enzóval is jót dagonyáztak, pedig azok az autók tényleg nem ilyen célra készültek.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés