Nem ritka az, amikor két autógyártó nyíltan konfrontálódik egymással. A Jaguar is bevállalta a dolgot, és visszakézből olyan pofont adott a Mercedesnek, hogy az adaptív felfüggesztés adja a másikat.

Az angolok ráadásul szemtelenül a Mercedes saját reklámját használták fel, vagyis a csirkés Magic Body Control-hirdetést gondolták tovább, amelyben a Mercedes büszkén hirdette, hogy az utasok a továbbfejlesztett adaptív felfüggesztésnek köszönhetően semmit sem fognak érezni az út egyenetlenségeiből. Hát ez az, amit egy Jaguar-tulajdonos soha nem szeretne hallani.

Szerintünk az F–Type-ot kokainbáróval hirdető Jaguaron sem lenne nehéz fogást találni, így kíváncsian várjuk, mit lép erre a Merci.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés