Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A cégek logói legalább annyira hozzátartoznak egy vállalat imázsához, mint maga a termék, így a grafikusként dolgozó Paula Rupolo valószínűleg a Coca-Cola, a Pepsi és még megannyi híres márka marketingeseinek legsötétebb rémálmát váltotta valóra, amikor felcserélte a legnagyobb riválisok logóinak színeit. Szerintünk a legnagyobbat az Apple és a Microsoft bukta a cserével, a Coca-Colának vagy a Subwaynek viszont egészen jól állnak a friss színek. Szerinted melyik vállalatnak állna a legjobban a váltás?

Persze van, hogy a cégek önszántukból váltanak és cserélik le a jól ismert logót, vagy akár a nevet is, ahogy tette azt néhány nappal ezelőtt a StarKing is. Szerencsére ők megtartották az eredeti Apple-logót.

(Forrás: Gizmodo)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.