Emelt hasmagassággal, prtáltengelyekkel, kiszélesített karosszériával és tetőcsomagtartóval még az Audi Q6 e-tron Sportback is igazi terepjárónak néz ki.

Kedvezőbb aerodinamikája miatt egy feltöltéssel messzebbre megy az Audi Q6 e-tron Sportback, mint a hagyományos bakancs alakú szabadidő-autó. Ez azonban itt teljesen lényegtelen, hiszen a Kitzbühelben rendezett világbajnokságra készült tanulmányautó arra készült, hogy magabiztosan mozogjon a havas tájakon.

Minden sokkal jobban néz ki, ha komoly terepre készítik fel, és ez az Audi Q6 e-tron Sportbackkel sincs másképp.

Szélesítései szénszálas kompozitból készültek, LED-es fényekkel kiegészített tetőcsomagtartó van rajta és szöges gumikon gurul a Q6 e-tron Sportback offroad koncepció. Teljesen egyedi futóművet készítettek alá, melyre a portáltengelyek miatt volt szükség (ilyen van a Mercedes-Benz Unimogok alatt is). Ezekkel ugyan 175 km/órára csökkent az autó végsebessége, cserébe 45 fokos emelkedőn is felmászik.

Ez is érdekelhet:

Élesebbre fent hot hatch lett az Audi RS 3

Frissebb megjelenés, nagyobb vezetési élmény az izmos kompaktban.

Elektromos sportkombit villantott az Audi, itt az A6 és S6 e-tron!

Elektromos hajtással, megosztott fényszórókkal és aerodinamikus karosszériával több mint 700 kilométeres hatótávot ígér az Audi A6 e-tron.

Lecsapott tetővel messzebbre megy az Audi Q6 Sportback e-tron

Áramvonalasabb, ezért egy feltöltéssel tovább bírja az elektromos Q6 Sportback.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Megvan Michelisz Norbi idei szerződése a túraautó-világsorozatban

Stílusos választás Ralph Lauren sárga Ferrari F50-ese

További cikkeink a témában
Mutatjuk, hogyan vásárolj úgy, mint egy profi
Hirdetés