Már több mint egy éve annak, hogy a BMW meglepte a világot a 7-es sorozat új generációjával, amiből kapni benzinest, dízelt és többféle elektromost is, itt volt tehát az ideje tovább bővíteni a kínálatát.

Az új 7-es sorozat érdekessége – a megosztó dizájnján kívül – az, hogy most először tisztán elektromos hajtású változatban is kapható. Az i7 elsőként xDrive60 kivitelben mutatkozott be, aminek a két motorja együtt 544 lóerős teljesítményre képes, a 101,7 kilowattórás akkumulátorral pedig 600 kilométert is megtehet egy feltöltéssel.

A bemutatója után egy évvel érkezett meg az abszolút csúcsmodell, az i7 M70 xDrive, ami már 660 lóerős és 1100 Nm a nyomatéka, most pedig itt a kínálat belépőmodellje, aminek a teljesítményadatai csak a többi változathoz képest számítanak mérsékeltnek.

Külön érdekesség, hogy ez az első hátsókerék-hajtású BMW i7 is egyben.
A képeken még az i7 xDrive60 változat látható, de az eDrive50 is hasonlóan pompásra extrázható
Az i7 eDrive50-ben a hátsó kerekeket hajtó elektromotor nem szerény,

455 lóerős teljesítményt és 650 Nm nyomatékot képes leadni, amivel a termetes luxusautó még belépőmodellként is 5,5 másodperc alatt rajtol százra, a 205 km/órás végsebessége ugyan nem lenyűgöző, de észszerű keretek közt azért elegendő lehet.

Mivel ez a legtakarékosabb i7-es, ezért a hatótávja ennek a legnagyobb, a kerekek méretétől függően legalább 575, de akár 611 kilométert is mehet két feltöltés között. Az i7 eDrive50-nek már forintos ára is van, 43,1 millióról indul az árlista, kilencmillióval lentebb, mint az xDrive60-é. Ha sokallod, már nem kell sokat várni az új i5 bevezetésére sem.

Ez is érdekelhet:

Megosztó külsővel és elektromos hajtással jön a BMW új 7-es sorozata

Mit szólsz az új 7-eshez? Mindent elmondunk róla, amit tudni érdemes.

Vezettük az új BMW i7-est: a kasmírgyapjú mindent visz, de vezetni még mindig jobb

Tetszik vagy sem, egy 7-es BMW-nek, amiből Kínában és Amerikában adják majd el a legtöbbet, pontosan így kell kinéznie 2023-ban.

A BMW elrontotta az elektromos 7-est, véletlenül Rolls-Royce lett belőle – BMW i7-teszt

Volt már egy hasonló megbicsaklás a 7-es BMW-k sorában: a Bangle-féle E65-ös. Pont ilyen volt az is: fura arcú és lehetetlenül kényelmes.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés