Klasszikus roadster lett a BMW Z4 M40i Pure Impulse Edition, mellyel egyszerre tért vissza a kézi váltó és a szűretlen vezetési élmény.

Kényelmes a mindennapokban és villámgyors a szerpentinen a nyolcfokozatú automata váltó, de egyetlen fontos tényezőt képtelen pótolni, ez pedig a vezető és a gép közötti kapcsolat. Hathengeres turbómotorral és hatfokozatú kézi váltóval a G29-es kódú BMW Z4-es hat évvel a premierje után végre igazi roadster lett.

Amerikában egyre népszerűbbek a manuális váltós örömautók, de a Z4 Pure Impulse Európában is elérhető lesz.

Ezért pedig nem lehetünk elég hálásak azoknak a rajongóknak, akik a kézi váltós Toyota GR Supra után a nyitható tetős Z4-esbe is hangosan követelték a harmadik pedált. A felejthetetlen gépies élményen túl a kézi váltóval keresztbe is lelkesebben megy majd a Z4-es, ami néptelen hegyi szerpentineken ad majd okot a széles mosolyra. Tagadhatatlanul lelkes vagyok az intenzívebb Z4-es iránt, hiszen számomra éppen ez hiányzott nagyon ebből az autóból, hogy igazi BMW legyen.

Háromliteres, hathengeres turbómotorja 340 lóerős és 500 Nm nyomatéka van 1600-tól egészen 4500-as fordulatig. A hatfokozatú kézi váltóval 4,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra egy ügyes pilóta kezei között, tehát csak egyetlen tizeddel lassabb az automata verziónál. Végsebessége 250 km/óra, de ennél sokkal lényegesebb a nyitható tető szabadsága.

Ez is érdekelhet:

Stílusos és merész a BMW Concept Touring Coupé

Shooting brake karosszériás Z4-et készített a BMW a Concorso d'Eleganzára.

A kabrió a nyár autós slágere

Megtanít élvezni a nyitott tetős autózást a BMW M4 Competition Cabrio.

Van minek örülni, itt az új M2-es BMW

460 lóerős, hátsókerék-hajtású és kézi váltós - a BMW M2-es pont azt adja, amit egy sportkupénak adnia kell.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában