A Chiron utolsó példányaival is elkészült a Bugatti, de ez nem jelenti azt, hogy búcsút kellene intenünk a 16 hengeres szupersportautónak. Még az idén bemutatkozhat a nyitott tetős változata.

2016-ban mutatta be a Veyron utódját a Bugatti, és a Chiron a tervek szerint 450 példányban, számtalan különleges változatban készült eddig, nem számítva az olyan saját dizájnt és nevet kapott testvérmodelleket, mint a Divo, a Centodieci és a La Voiture Noire. A gyártása hamarosan befejeződik, pedig a Bugatti még adós maradt egy fontos változattal.

A Veyronnak volt roadster-változata, rekordot is döntött vele a Bugatti
A Veyronnal ellentétben a Chironból sosem készült nyitott tetős változat, de idén ezt is pótolhatja a Bugatti.

A hírek szerint az elzászi márka egy roadster bemutatására készül, amire akár idén sort keríthetnek, és a modell természetesen a Chiron alapjára épül, annak 8 literes W16-os motorjával, a nagyobb, 1600 lóerős szintre állított teljesítménnyel.

A Veyron Barchetta csak elképzelés maradt

A szellős Chiron gyártásával újabb éveket tölthet el a Bugatti, mielőtt kiderülne, hogy mit tervez a jövőre nézve a márka. 2020-ban mutattak egy pár ígéretes prototípust, mint az Atlantic, a Rembrandt és a Veyron Barchetta, amelyek nem váltak valóra, akárcsak a négyajtós Galibier. A Bolide valóra váltása azonban még hátravan – biztosan nem fognak unatkozni a Bugattinál.

Ez is érdekelhet:

Fantasztikus prototípusokon dolgozott hiába a Bugatti

A kisebb Atlantic és a nagyobb Rembrandt sem vált valóra.

A Bugatti egy képre állította a szuperautó-kínálatát

11,5 milliárd forint sorakozott fel a fotón.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek

Ezekből a fotelekből még nagyobb élmény filmet vagy meccset nézni

További cikkeink a témában