Az idei genfi autószalon sokáig emlékezetes marad arról, hogy a koronavírus terjedése miatt az utolsó előtti pillanatban lemondták, és amikor mindenki más csomagolni kezdett, az egyik új autómárka csak azért is felépítette a standját.
Nagyon várhatta az idei genfi autószalont a Czinger, az újonnan alapított kaliforniai gyártónak ez lett volna a nagy bemutatkozása, ahol olyan legendás márkákkal osztoztak volna a reflektorfényen, mint a Bugatti és a Ferrari, vagy a Pagani és a Koenigsegg.
Az 1250 lóerős szuperautójuk az előzetese alapján nagyon ígéretesnek tűnt, el tudjuk képzelni, hogy mekkora csalódás lehetett számukra, amikor lefújták a kiállítást.
De a Czinger csapata nem esett kétségbe, úgy döntöttek, hogy akkor is felépítik a standjukat, ha senki nem fogja megnézni azt.
Míg a többi márkánál pakolták össze a sosem látott installációkat és a le sem leplezett újdonságokat, addig a Czinger standja mostanra teljes fényben pompázik. A 21C-nek két változatát állították ki, a közútra és a pályára szánt modellt, amire a márka kaliforniai származására utalva kerékpárt és szörfdeszkát tettek.
Hatalmas ötlet volt egyedüliként befejezni a genfi standot, ami az elhagyatott pavilonban még hatásosabban mutat.
A Czinger tudja, hogyan hívja fel magára a figyelmet: míg a többi autógyártó a főhadiszállásáról internetes közvetítéssel mutatta be az újdonságait, addig ők a néptelen genfi szalonon tartották meg a premiert. A 21C-t nemsokára élőben is meg lehet nézni: március 10-én a sajtónak, 14-én pedig a közönségnek is bemutatják az autót Londonban.