Lapo Elkann távolról sem egy csendben meghúzódó örökös, aki kitartó munkával folytatja elődei munkáját. Ő sokkal inkább a család fekete báránya, egy igazi botrányhős, és ehhez tökéletes kiegészítő volt a terepmintás Ferrari 458 Italia.
Gianni Agnelli köztiszteletben álló személy volt Olaszországban, a Fiat első emberéhez fordult a büszke Enzo Ferrari is, amikor vállalata nehéz helyzetbe került, de a különleges autókkal közlekedő Agnelli felelt fénykorában az olasz GDP 4,4 százalékáért, ezzel együtt rengeteg dolgozó emberért is. Magasan volt a léc, és unokája, az 1977-ben született Lapo Elkann nem is ugrotta meg.
1994-ben gyári munkásként kezdett el dolgozni a Piaggio pontederai gyárában Lapo Rossi álnéven.
Rebellis személyisége már ebben az időszakban is megmutatkozott, csatlakozott a kényelmetlen munkakörülmények javításáért küzdő sztrájkban. Hét évvel később már Henry Kissinger személyi asszisztenseként dolgozott, aztán néhány megálló múlva a Ferrari és Maserati marketing részlegén tevékenykedett éveken át. Amikor nagyapja, Gianni Agnelli egészségügyi állapota romlásnak indult, akkor úgy döntött, hogy visszatér Olaszországba.
2003-ban lett a Fiat kommunikációs igazgatója, ambíciózus célja volt, hogy a fiatalok körében újra népszerű legyen a márka, ezért különböző kiegészítőket is piacra dobtak ebben az időszakban. A pozíciójáról csak akkor mondott le, amikor széles körben elterjedt kokain és heroin függősége. Ezek miatt több alkalommal is rossz színben tűnt fel a különböző pletykalapokban.
Lapo Elkannt találták már meztelenül és eszméletlenül feküdve egy férfi prostituáltnál, de képes volt megrendezni a saját elrablását is. A hatóságok, a kórházak, az ügyvédek, az elvonók és más klinikák már jól ismerik Gianni Agnelli botrányos unokáját, aki ezeket jótékonykodással és saját vállalkozásaival igyekszik ellenpontozni. Luxusruházati cikkekkel és autók átalakításával is foglalkoznak Lapo Elkann cégei, utóbbival a Garage Italia Customs, ahol ez a terepmintás Ferrari 458 Italia is készült számára.
Zöld és barna színek uralkodnak az autó karosszériáján és az utastérben is, ahol a zöldre színezett karbon elemek mellett a pirossal varrott Ferrari logók is megtalálhatóak. Nem maradt érintetlen a motortér sem, aminek tetejét szintén kidekorálták. Ebben az autóban a 4,5 literes, szívó V8-as motor 570 lóereje és a 3,4 másodperces gyorsulás csak egy egészen kis tétel. Ebben valójában Lapo Elkann karaktere csinálja a legnagyobb show-t.
Ez is érdekelhet: