Hetvenötödik évfordulóját ünnepli az sportos Fiatokat gyártó Abarth, mely a 695 limitált kiadásával talán utoljára ünnepelhet tűzijátékkal.

Nincs az Abarth Fiat 500-asánál mókásabban röfögő városi kisautó, de ez az elektromos autók korával teljesen megváltozik. Hangszóróiból a benzinmotor üvölt, az élmény azonban teljesen más lesz az új 500-asban, ez a jó öreg 695-ös viszont nem szorul ilyesmire, mert itt a benzint faló turbómotor csinálja a hangulatot.

Kagylóülések, hatfokozatú kézi váltó és kőkemény futómű van a tündéri Abarth 695-ös alatt.

Klasszikus színkombináció az arany és a fekete, ez remekül áll a tuningolt Fiat 500-asnak is. A tetőn lévő hatalmas skorpióról és az oldalsó dekorációról mozgás közben is gyorsan beazonosítható a márka hetvenötödik születésnapjára készült limitált kiadású kis hot hatch.

Garrett GT 1446-os turbófeltöltő hergeli 180 lóerőre és 250 Nm nyomatékúra az 500-as 1,4 literes, négyhengeres motorját. Álló helyzetből 100-ra 6,7 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig 225 km/óra. A bosszús motor aktív szelepes Record Monza kipufogón át szól, a megfelelő tapadásról pedig sportgumik és Koni FSD lengéscsillapítók gondoskodnak.

Ez is érdekelhet:

Elektromosan is izgalmas az Abarth 500e Turismo

Elektromos, mégis van kipufogóhangja.

Elektromos városi szabadidő-autóként tér vissza a 600-as Fiat

Olasz stílussal és hatszáz kilométeres városi hatótávval hódít a Fiat 600e.

A nép Ferrarija – Fiat Coupé

Amikor Chris Bangle legyőzte a Pininfarinát, akkor született meg a Fiat Coupé.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

750 kilométeres hatótávot ígér a DS következő elektromos autója

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés