Mintha csak tegnap lett volna a Jazz jelenlegi szériájának bemutatója, pedig 2019-ben leplezték le, és a következő évben vezettük először a Honda hibrid kisautóját, aminek most a külsején és a technikáján is igazítottak.
Stílust váltott a Honda kisautója, amikor 2019-ben leleplezték a Jazz jelenlegi generációját. Az elődje magas tetős egyterű alapformája megmaradt, de a sportos helyett barátságos külsőt rajzoltak neki a dizájnerek, a belső tere minden eddiginél jobb minőségű, a hajtáslánca pedig hibrid lett. Most pedig máris eljött az ideje a ráncfelvarrásnak.
Mostantól azok is megtalálják a nekik való Jazzt, akik egy kicsit sportosabb stílusú kisautót keresnek.
A Honda újdonsága az Advance Sport felszereltség, ami egyedi hűtőmaszkot és lökhárítót, fényes fekete tükörházakat és 16 colos kerekeket kap. Az üléseket mikroszálas anyaggal borították és sárga cérnával varrták.
A sportos kiadás hűtőmaszkját a többi változat, az Elegance és az Advance is megkapja,
amivel a korábbinál nagyobb és szélesebb lesz a hűtőnyílás, és immár nem felette, hanem rajta helyezkedik el a Honda emblémája. A kínálatban marad a szabadidős Jazz Crosstar kivitel, ami szintén megújult hűtőmaszkot kapott.
Még a műszaki tartalom sem marad változatlan, a kerekeket elsősorban meghajtó elektromotor és az akkumulátort töltő 1,5 literes benzinmotor is erősebb lett. A teljesítmény 109-ről 122 lóerőre növekszik, a Honda közvetlenebb reakciót és jobb gyorsulást ígér, az Advance Sport változatnak pedig még a rugói és lengéscsillapítói is feszesebbek.
A Honda a vezetéstámogató rendszereken is igazított, például új, szélesebb látószögű, nagyobb felbontású kamerát kapott a Jazz, a torlódásban araszoló asszisztens pedig már az indulástól fogva használható lesz. A hibrid kisautóval már vontatni is lehet, legfeljebb 500 kilogrammot, és ami ennél is lényegesebb: kerékpárszállítót is lehet szerelni rá.
Ez is érdekelhet: