Négy kerék, jó futómű, erős motor, mi kell még? Meglepetésre egy csővázas, karosszéria nélküli élménygépet épített a Hyundai, amiben a jövő hot hatch-einek hajtásláncát teszteli, és a képeket nézve nagyon kipróbálnánk az RN24-et.
Már az izgalmas i30 N-nel és a döbbenetes Ioniq 5 N-nel is megmutatta a Hyundai, hogy milyen élménygépeket képes faragni, és úgy tűnik, hogy a jövőben újabb hasonló autókra számíthatunk a márkától. Még várat magára az Ioniq 6 sportváltozata, de addig is itt az RN24, egy meglepő, karosszéria nélküli prototípus, ami óriási mókának ígérkezik.
Rali-világbajnoki versenyautójához hasonló csővázas szerkezetre épül az RN24, és a méretével is a kisautókat, az i20-at idézi, de egyelőre csak a tengelytávját árulták el, ami 2,66 méteres.
A kompakt csomagolásba pedig az Ioniq 5 N hajtásláncát pakolták, így a két elektromotor nem kevesebb, mint 650 lóerős teljesítményre képes.
Mivel a lecsupaszított pályagép közel 400 kilogrammal kevesebbet nyom, mint az Ioniq 5 N, ezért puskagolyóként képes kilőni, 3,4 másodperc alatt rajtol százra, és 240 km/órával száguldhat, ami bizonyára felejthetetlen élmény lehet egy ilyen nyitott autóban. Persze nem csak egyenesben tud gyors lenni az RN24, aminek már a felépítése is ígéretes.
Futóműve és kézifékje a Hyundai rali-világbajnoki versenyautójából, az i20 N WRC-ből származnak, míg a 19 colos kerekeket és a hátsó légterelőt a márka túraversenyautója, a Michelisz Norbi által vezetett Elantra N TCR adta kölcsön. Bár a gyártása szinte kizárt, mégis biztató lehet, hogy az Ioniq 5 N-nél kisebb hot hatch is a Hyundai tervei közt szerepel.
Ez is érdekelhet: